;
coinex

پروژه وان مرسدس ای ام جی ، ابرخودروی جدید مرسدس دوباره خبرساز شد!

پروژه وان مرسدس ای ام جی دوباره خبرساز شد!

پروژه وان مرسدس ای ام جی ، ابرخودرویی با سرعت 351 کیلومتر بر ساعت، اخیرا دوباره خبرساز شده است. در این نوشتار جزییات بیشتری را از این خودرو شرح داده‌ایم. با تکراتو همراه شوید.

هفته قبل یک تصویر تبلیغاتی از خودروی پروژه وان مرسدس ای ام جی (Mercedes AMG Project One) در فضای مجازی منتشر شد؛ امروز هم مرسدس یک تصویر دیگر از این ابرخودرو را ارائه کرد. تصویر جدید نمای بهتری را از قسمت عقب این ابرخودرو به ما نشان می‌دهد.

منابع خبری گفته‌اند که پروژه وان مرسدس ای ام جی، 351 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و قرار است که در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان که از تاریخ 23 شهریور (14 سپتامبر) تا 2 مهر (24 سپتامبر) برگزار می‌شود، در معرض عموم قرار بگیرد. حضور این ابرخودرو در نمایشگاه بین المللی خودروی آلمان 50 سالگی موسسه ای ام جی، تیونر رسمی شرکت مرسدس بنز را نشان می‌دهد.

پروژه وان مرسدس ای ام جی بلندپروازانه‌ترین پروژه‌ای محسوب می‌شود که خودروساز مشهور آلمانی برای نشان دادن عملکرد خود و ساختن یک خودروی اسپورت شروع کرده است. گفته شده که مرسدس بنز در ساخت این خودرو از یک موتور هیبریدی فرمول 1 و یک اکسل جلوی برقی استفاده کرده است تا بتواند ترکیب بسیار بهتری را از عملکرد و راندمان به وجود بیاورد.

همان طور که گفته شد این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 آلمان در معرض عموم قرار می‌گیرد به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که به زودی جزییات بیشتری در مورد آن منتشر شود. منابع خبری گفته‌اند که پروژه وان مرسدس ای ام جی بیش از 1000 اسب بخار قدرت دارد.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر