;
coinex

تصویری تمام صفحه از پنل جلویی شیائومی می میکس 2 لو رفت

تصویری تمام صفحه از پنل جلویی شیائومی می میکس 2 لو رفت

تا امروز اخبار و شایعات بیشماری درباره پرچمدار جدید شیائومی به گوش رسیده است. در حالی که شیائومی می میکس 2 امروز رسما معرفی خواهد شد، تصویری دیگر از پنل جلویی این گوشی لو رفت. با تکراتو همراه شوید.

تصویری که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید، امروز در شبکه اجتماعی چینی ویبو لو رفت، بنابراین شاید بهتر باشد که این مطلب را در زمره‌ی شایعات مربوط به شیائومی می میکس 2 قرار دهید. خوشبختانه امروز 20 شهریور، شیائومی رسما جدیدترین پرچمدار خود را به همراه گوشی شیائومی می نوت 3 معرفی خواهد کرد و بنابراین لازم نیست زمان زیادی برای مشاهده این گوشی صبر کنید.

جدیدترین تصویر لو رفته از پنل جلویی شیائومی می میکس 2 | جدیدترین پرچمدار شیائومی امروز 20 شهریورماه معرفی خواهد شد.
جدیدترین تصویر لو رفته از پنل جلویی شیائومی می میکس 2 | جدیدترین پرچمدار شیائومی امروز 20 شهریورماه معرفی خواهد شد.

اگر صحت این تصویر را تایید کنیم، باید گفت که عکس لو رفته‌ی جدید از پنل جلویی شیائومی می میکس 2، شایعات قبلی مبنی بر کوچک‌تر شدن حاشیه پایینی این فبلت نسبت به نسخه اصلی می میکس را تایید می‌کند.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، حقیقتا می‌توان این فبلت را یک گوشی بدون حاشیه تلقی کرد؛ ویژگی برجسته‌ای که تا به امروز شاید تنها چند کمپانی توانسته‌اند به آن دست یابند.

پیش‌تر در خبرها گفته بودیم که دوربین سلفی شیائومی می میکس 2 در قسمت پایینی پنل جلویی تعبیه شده است. در سمت راست این گوشی نیز دکمه بزرگی برای تغییر صدا و همچنین دکمه پاور قرار گرفته و در سمت چپ دستگاه نیز هیچ دکمه‌ای مشاهده نمی‌شود.

در حالی که در این تصویر قسمت‌های بالا و پایین می میکس 2 دیده نمی‌شود، نمی‌توان درباره اینکه آیا شیائومی قصد دارد جک هدفون را از پرچمدار جدیدش حذف کند و یا اینکه آیا از یو اس بی نوع سی استفاده کرده یا خیر، به طور قطع نظر داد.

به جز مواردی که به آن اشاره شد، از تصویر فوق نمی‌توان اطلاعات دیگری را دریافت کرد و بنابراین تا به اینجا باید به شایعاتی که پیش از این درباره شیائومی می میکس 2 منتشر شده، بسنده کنیم.

امروز 20 شهریور شیائومی از پرچمدار جدید خود، می میکس 2 رونمایی خواهد کرد. بنابراین برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به این گوشی، همچنان با تکراتو همراه باشید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر