;
coinex

گوشی شیائومی می نوت 3 معرفی شد؛ اسنپدراگون 660 با دوربین دوگانه خودنمایی می‌کند

گوشی شیائومی می نوت 3 معرفی شد؛ اسنپدراگون 660 با دوربین دوگانه خودنمایی می‌کند
پس از روزها انتشار شایعات مختلف درباره شیائومی می میکس 2 در نهایت این کمپانی چینی از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. شیائومی در این رویداد که در وطن اصلی خود آن را برگزار کرد، در کنار شیائومی می میکس 2 از مدل دیگری نیز رونمایی کرد. شیائومی می نوت 3 (Xiaomi Mi Note 3) به طور رسمی معرفی شد.

جالب است که این گوشی ساز چینی با معرفی شیائومی می نوت 3 دستگاهی را روانه بازار خواهد کرد که از شیائومی می 6 بزرگتر است. این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی است که در یک بدنه باریک جلوه گری می‌کند و البته همان طور که می‌دانید اندازه نمایشگر شیائومی می 6 حدود 5.15 اینچ است.

گوشی شیائومی می نوت 3 در بخش تصویربرداری با استانداردهای روز دنیا همخوانی دارد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند سیستم دوربین دوگانه دیده می‌شود. در واقع دوربین دوگانه در حال حاضر نه تنها به گوشی‌های پرچمدار بازار تعلق دارد، بلکه گوشی‌های میان رده قدرتمند جدید نیز با این ویژگی رخ نشان می‌دهند و شیائومی می نوت 3 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

معرفی شیائومی می نوت 3 با دوربین دوگانه

دو سنسور 12 مگاپیکسلی با چینشی افقی در بالای سمت چپ پنل پشتی جای گرفته‌اند و زوم اپتیکال 2X و همچنین لرزشگیر اپتیکال چهار محوره از ویژگی‌های بارز دوربین این دستگاه است. شیائومی می نوت 3 در پنل جلویی به یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز است؛ بنابراین طرفداران سلفی می‌توانند با اطمینان خاطر این دستگاه را خریداری کنند.

دوربین دوگانه در شیائومی می نوت 3

در درون این دستگاه پردازنده اسنپدراگون 660 با پشتیبانی از 6 گیگابایت رم به عنوان مغز پردازنده آن انجام وظیفه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به وجود تراشه NFC برای پرداخت‌های موبایلی و سنسور اثر انگشت اشاره کرد.

گوشی شیائومی می نوت 3 در دو نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد که البته هر دو نسخه در مقدار حافظه رم با یکدیگر تفاوتی ندارند. نسخه‌ای با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود و نسخه دیگر با وجود 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در بازارهای جهانی معامله خواهد شد.

محصول جدید شیائومی انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌کند و اندروید نوقا سیستم عاملی است که مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده دارد. گوشی شیائومی می نوت 3 در دو رنگ بندی مختلف آبی و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر