;
coinex

اپل واچ 3 رسما معرفی شد

اپل واچ 3 معرفی شد
اپل واچ 3 معرفی شد. این محصول قابلیت نصب سیم‌کارت را دارد و دیگری نیازی به آیفون همراه نخواهید داشت و با این وجود، همچنان قطر این محصول نسبت به نسل قبلی اپل واچ تغییری نداشته است.

سیم‌کارتی که درون این محصول قرار می‌گیرد کوچک‌تر از نانو سیم‌کارت و از نوع سیم‌کارت الکترونیکی است. دو نسخه از اپل واچ 3 ارائه خواهد شد که یکی از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و دیگر بدون پشتیبانی از سیم‌کارت است، اما باقی امکانات این ساعت زیبا را به همراه خواهد داشت.

اپل واچ 3

 

صفحه نمایش این ساعت نقش یک آنتن را نیز ایفا می‌کند تا به باریک ماندن این ساعت کمک کرده باشد. به علاوه یک اسپیکر داخلی نیز در برای تماس و بهره گیری از دستیار هوشمند سیری درون اپل واچ 3 قرار گرفته و سیستم آنلاین پخش موسیقی اپل نیز اکنون بیش از همیشه تقویت شده است.

اپل واچ 3

سیستم تشخیص ضربان قلب نیز در این ساعت تقویت شده و به صورت زنده ضربان قلب شما را در زمان ورزش نشان می‌دهد. ضمنا سیستم‌عامل WatchOS ساعت‌های هوشمند اپل 19 سپتامبر برای این محصولات ارائه خواهد شد. قیمت نسخه‌های با پشتیبانی از سیم‌کارت گران‌تر و 399 دلار خواهد بود و قیمت نسخه‌ی ارزان‌قیمت‌تر این محصول 329 دلار است.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر