;
coinex

لوازم جانبی شارژ بی سیم آیفون ایکس امشب در رویداد اپل رخ نشان نمی‌دهد

لوازم جانبی شارژ بی سیم آیفون ایکس امشب در رویداد اپل رخ نشان نمی‌دهد
لوازم جانبی شارژ بی سیم آیفون ایکس احتمالا در مراسم رونمایی اپل دیده نخواهد شد. مینگ چی کو تحلیلگر KGI اعتقاد دارد که اپل امشب لوازم جانبی شارژ بی سیم آیفون‌های جدید خود را به روی صحنه نخواهد آورد.

آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس اپل دستگاه‌هایی هستند که برای اولین بار با لوازم جانبی شارژ بی سیم به بازار عرضه خواهند شد، اما امشب هنگامی که آیفون‌های جدید اپل بر روی صحنه مراسم رونمایی اپل خودنمایی می‌کنند پد شارژر بی سیم خود را به همراه نخواهند داشت.

بر اساس گفته‌های مینگ چی کو، اپل هنوز برای تکنولوژی شارژ بی سیم آیفون‌های جدید خود آمادگی ندارد و تولید انبوه آن احتمالا با مشکلاتی همراه شده است. هنوز مشخص نیست که لوازم جانبی شارژ بی سیم آیفون ایکس و دیگر مدل‌های جدید این گوشی چه زمانی راهی بازار خواهد شد. اپل حتی قبل از تولید انبوه این پد ویژه، منتظر است تا پیشرفت‌های تکنولوژیکی خاصی در آن انجام دهد.

در همین راستا گزارش شده است که فاکسکان مونتاژ نمایشگر ال سی دی 5.5 اینچی آیفون را به مقدار قایب توجهی افزایش داده است بر اساس این گزارش مونتاژ آنها چیزی در حدود 70 تا 80 درصد رشد نشان می‌دهد. گفته می‌شود که اپل قصد دارد تا تولید انبوه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را افزایش دهد، چرا که نمایشگر اولد آیفون ایکس شاید به این زودی دیده نشود.

مراسم رونمایی اپل به زودی برگزار خواهد شد و در کنار معرفی آیفون ایکس و آیفون 8 محصولات دیگری نیز معرفی می‌شوند. منتظر معرفی اپل تی وی 4K، اپل واچ 3 و چیزهای بیشتری باشید. این رویداد به صورت زنده در توییتر تکراتو پوشش داده شده و اخبار آن در دسترستان خواهد بود. ما را همراهی کنید.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر