;
coinex

همه چیز به صورت زنده از مراسم رونمایی اپل در توییتر تکراتو؛ فردا 9 و نیم شب

همه چیز به صورت زنده از مراسم رونمایی اپل در توییتر تکراتو؛ فردا 9 و نیم شب
مراسم رونمایی اپل فردا دوازدهم سپتامبر برابر با بیست‌و‌یکم شهریورماه در اپل پارک برگزار خواهد شد. سخنرانی اصلی این مراسم که توسط تیم کوک اجرا می‌شود در تالار تازه تاسیس استیو جابز برگزار خواهد شد. تالاری زیبا که چندی پیش یک ویدیوی هوایی از آن به نمایش درآمد.

اپل تایید کرده است که در این مراسم آیفون‌های جدید خود را اعلام خواهد کرد که البته جز این هم انتظاری نمی‌رود. به غیر از آیفون‌های نسل بعد، غول کوپرتینو قصد دارد تا محصولات جدید دیگری را نیز به نمایش بگذارد؛ نسل جدید اپل واچ با قابلیت پشتیبانی از LTE، اپل تی وی 4K و سیستم عامل 11 iOS و همچنین پردازنده اپل ای 11 قدرتمند که می‌توانند به تنهایی گرما بخش هر مراسمی باشند. اپل در رویداد معرفی محصولات جدید خود با دست پر وارد خواهد شد.

کالیفرنیا؛ سان فرانسیسکو، مقر اپل، تالار استیو جابز ساعت 9 و نیم شب به وقت تهران

مراسم رونمایی اپل از ساعت ده صبح به وقت محلی تا ساعت یک بعدازظهر ادامه خواهد داشت. این مراسم در ساعت 5 عصر به وقت گرینویچ و به وقت ایران ساعت 21 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد. ما در توییتر تکراتو این رویداد را به صورت لایو پوشش می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:

در رویداد ۲۱ شهریور اپل چه محصولات دیگری در کنار آیفون ایکس معرفی خواهند شد؟

آمفی تئاتر استیو جابز در سفینه فضایی اپل، اپل پارک [تماشا کنید]


فردا در مراسم رونمایی اپل چه آیفون هایی معرفی می شوند

پیش از این گزارش شده بود که آیفون‌های 2017 اپل با نام‌های آیفون 8، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس معرفی خواهند شد، اما از طریق کدهای موجود در iOS 11 مشخص شد که نسل بعدی آیفون که محصول ویژه این کمپانی به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون است، آیفون 8 نبوده و آیفون ایکس (iPhone X) خوانده می شود.

فردا در مراسم رونمایی اپل چه آیفون هایی معرفی می شوند

البته نام آیفون 8 به طور کامل حذف نشده، بلکه از شکلی به شکل دیگر درآمده است. آیفون 7 اس با نام آیفون 8 خودنمایی می‌کند و آیفونی که 7 اس پلاس نامیده می‌شد با نام آیفون 8 پلاس به روی صحنه خواهد رفت. امروز UberGizmo خبری را منتشر کرد که ما نیز در تکراتو آن را پوشش دادیم. شاید آیفون ایکس در کنار آیفون‌ 8 اپل عرضه نشود!

البته احتمالا اپل این دستگاه را فردا در رویداد معرفی محصولات خود نمایش خواهد داد، اما احتمالا همزمان با آیفون‌های 8 اپل وارد بازار نشود.

آیفون ایکس طراحی منحصر به فردی خواهد داشت. یک صفحه نمایش تمام صفحه در پنل جلو خودنمایی می‌کند که طراحی متفاوت نسبت به نسل‌های گذشته را به نمایش خواهد گذاشت. بدنه‌ای تمام شیشه‌ای با فریمی از فلز که دو پنل عقب و جلو را در آغوش کشیده است.

آیفون ایکس

انتظار می‌رود که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز با چنین طراحی خودی نشان دهند؛ اما نمایشگر آنها یادآور همان مدل‌های قبلی آیفون خواهد بود. گفته می‌شود که آیفون ایکس اولین گوشی هوشمند اپل با نمایشگر اولد نیز خواهد بود. یک نمایشگر 5.8 اینچی که با فناوری ساخت صفحه نمایش‌های اولد سامسونگ تولید شده است. آیفون 8 یک نمایشگر 4.7 اینچی خواهد داشت و آیفون 8 پلاس نیز دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است که هر دو توسط تکنولوژی پنل ال سی دی ال جی دیسپلی ساخته شده‌اند.

سیستم عامل iOS 11 و چیپست اپل A11 به آیفون‌های جدید قدرت خواهند داد. شایعات می‌گویند که آیفون ایکس 3 گیگابایت رم دارد و آیفون 8 به 2 گیگابایت رم مجهز است. آیفون 8 با سنسور تاچ آی دی از راه می‌رسد، اما این سنسور به دلیل وجود نمایشگر تمام صفحه بدون حاشیه در آیفون ایکس وجود ندارد و به جای آن اپل از سنسور تشخیص چهره استفاده می‌کند که احتمالا اسکن سه بعدی انجام خواهد داد.

گفته می شود که دوربین آیفون ایکس یک دوربین دوگانه است که می‌تواند ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. احتمالا دوربین سلفی نیز از همین ویژگی برخوردار شده باشد. اطلاعات چندانی از پیکره‌بندی دوربین در آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در حال حاضر وجود ندارد. فقط احتمالا مدل آیفون 8 پلاس نیز با سیستم دوربین دوگانه معرفی خواهد شد.

وجود شارژ بی سیم یکی از آن ویژگی‌های جذابی است که برای هر سه مدل آیفون جدید شایعه شده است. پیش بینی می‌شود که آیفون ایکس در سه مدل مختلف از نظر فضای ذخیره سازی دیده شود. نسخه‌های 64 گیگابایت، 256 گیگابایت و ظرفیت بزرگ 512 گیگابایتی نسخه‌های مختلف این مدل هستند که به ترتیب با قیمت‌های 999 دلار، 1099 دلار و 1109 دلار به بازار عرضه شوند.

انتظار داریم که پیش فروش گوشی‌های جدید اپل از پانزدهم سپتامبر (24 شهریورماه) آغاز شده و اولین محموله از این اسمارت فون‌ها در 22 سپتامبر (31 شهریور) وارد بازار خواهند شد.

به جز آیفون ایکس و دو مدل آیفون دیگر آیا محصول دیگری نیز معرفی می‌شود؟

در پاسخ به این سوال باید آری گفت. اپل علاوه بر آیفون‌های جدید از نسل جدید اپل واچ (Apple Watch 3) رونمایی می‌کند. ساعتی هوشمند که می‌تواند از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی کند. این ویژگی اپل واچ را از آیفون و آیپد بی نیاز خواهد کرد و به عنوان یک دستگاه مستقل می‌تواند تماس‌های شما را پوشش دهد.

اپل علاوه بر آیفون‌های جدید از نسل جدید اپل واچ (Apple Watch 3) رونمایی می‌کند

اپل تی وی نیز گجت دیگری است که در مراسم رونمایی اپل خودنمایی خواهد کرد. نسل جدید اپل تی وی از محتوای 4K پشتیبانی می‌کند. فردا ساعت 9 و نیم شب به وقت تهران در @Techratocom رویداد اپل به صورت زنده پوشش داده می‌شود. با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون ایکس با آیفون ۷ اپل؛ نبردی بین دو نسل از یک خانواده

مقایسه آیفون ایکس با گلکسی اس ۸ سامسونگ؛ مقایسه‌ای از جنس شایعات!


.

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    توییتر فیلتره که

    پاسخ

    احسان عزیز الان خیلی چیزا فیلتره :)) با فیلتر شکن راحت میتونی وارد شی

    پاسخ