;
coinex

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی کار کنند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی کار کنند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مصاحبه‌ای تاکید کرد که اپلیکیشن های جدید در حوزه حمل و نقل مثل اسنپ و تپسی، باعث کاهش ترافیک شده اند و در ادامه اظهار داشت که اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی قرار بگیرند.

محسن پورسیدآقایی درخصوص فعالیت اسنپ و تپسی خاطر نشان کرد که این سرویس‌های جدید حمل و نقل از کیفیت خوبی برخوردارند و باید از آن‌ها استقبال کرد، اما در عین‌حال به این موضوع اشاره کرد که این سرویس‌ها “باید تحت نظارت قرار گیرند”.

پورسیدآقایی درخصوص نظارت به عملکرد این اپلیکیشن‌ها اظهار داشت که عده‌ای متصورند که این سرویس‌ها جزو تاکسیرانی نبوده و فقط یک اپلیکیشن هستند که از نظر وی، این یک نگرش اشتباه و ساده‌انگارانه است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به اهمیت این سرویس‌های جدید در زندگی روزمره مردم اشاره کرد و اظهار داشت:

این اپلیکیشن‌ها امروز تبدیل به بزرگترین آژانس‌های سرویسی تاکسی شده‌اند و در همین راستا باید توسعه یابند و ضوابط تاکسیرانی روی آنها اعمال شود.

محسن پورسیدآقایی در انتها خاطرنشان کرد که این سیستم‌ها سبب کاهش ترافیک شده و تررد ماشین‌های تک‌سرنشین در شهر را کم کرده و بنابراین باید مورد تشویق و تمجید قرار گیرند؛ اما همچنین به این موضوع تاکید داشت که این سرویس‌ها باید زیر نظر تاکسیرانی به فعالیت خود ادامه دهند.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر