;
coinex

قیمت و تاریخ عرضه آیفون ایکس اپل، پرچمدار قدرتمند کوپرتینو، مشخص شد!

قیمت و تاریخ عرضه آیفون ایکس اپل ، گوشی پرچمدار اصلی کوپرتینو ، مشخص شد!

قیمت و تاریخ عرضه آیفون ایکس یکی از مطالبی است که همه طرفداران اپل می‌خواهند نسبت به آن مطلع شوند. در این مطلب جزییات مرتبط با این موضوع ارائه شده است.

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، از اولین کسانی بود که پیش بینی کرد که آیفون ایکس در پایین‌ترین مدل خود با یک برچسب قیمت 1000 دلاری عرضه می‌شود؛ این موضوع سپس توسط خبرگزاری نیویورک تایمز (New York Times) تایید شد، اما بعضی دیگر از سایت‌ها منابع خبری این مطلب را رد کردند.

با همه این تفاسیر، اپل چند دقیقه پیش از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرد و اطلاعاتی را نیز در مورد قیمت و تاریخ عرضه آیفون ایکس در اختیار طرفدارانش و همچنین منابع خبری گذاشت. سازنده آمریکایی در این زمینه در رویداد بزرگ خبری خود گفت که آیفون ایکس را در دو مدل مجهز به حافظه‌های داخلی 64 و 256 گیگابایتی با برچسب‌های قیمت 999 و 1099 دلاری وارد بازار می‌کند.

با توجه به این که هزینه تولید آیفون ایکس در حدود 50 تا 60 درصد از گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بیشتر است، چندان عجیب نیست که سازنده آمریکایی گوشی جدیدش را که نسبت به مدل‌های قبلی تا حد زیادی ارتقاء یافته با چنین افزایش قیمتی وارد بازار کند.

برای مثال باید به این نکته اشاره کرد که نمایشگرهای OLED که اپل برای ساختن گوشی آیفون ایکس به سامسونگ سفارش داده است، هر کدام 70 دلار قیمت دارد در حالی که نمایشگرهای ال سی دی به کار رفته در مدل‌ آیفون 7 هر یک به قیمت 40 دلار خریداری شده است.

اپل در زمینه تاریخ عرضه گوشی آیفون ایکس گفته است که پیش فروش این محصول را از 5 آبان (27 اکتبر) و عرضه این گوشی هوشمند را از 12 آبان (3 نوامبر) شروع می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه آیفون ایکس

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر