;
coinex

اینستاگرام دایرکت ، روشی جدید برای اشتراک گذاری استوری ها

استوری‌های اینستاگرام این روزها بسیار محبوب شده و کاملا اسنپ چت را کنار زده‌اند. سازندگان این برنامه همواره از قابلیت‌های جدیدی رونمایی می‌کنند و به تازگی در ماه می امکان هشتگ گذاری و تعیین مکان هم به استوری‌ها افزوده‌اند. حالا اینستاگرام پا را فراتر گذاشته و هم اکنون می‌توان استوری دیگر افراد را از طریق اینستاگرام دایرکت اشتراک گذاری کرد.

اشتراک گذاری استوری بسیار راحت است؛ به سادگی هرچه تمام‌تر روی علامت دایرکت در قسمت پایین استوری کلیک کرده و فردی که می‌خواهید برایش دایرکت بفرستید را انتخاب نمایید. البته بد نیست اشاره کنیم که از آن‌جایی که استوری‌ها پس از 24 ساعت حذف می‌شوند، این دایرکت‌ها نیز پس از اتمام زمان از بین می‌روند.

به عقیده طراحان اینستاگرام، این روش باعث می‌شود که خیلی راحت و بدون مشکل، استوری‌های موردنظر و جذاب را با دوستانتان از طریق دایرکت اشتراک گذاری کنید. البته این قضیه یک مقدار اذیت کننده به نظر می‌رسد؛ شاید بخواهیم استوری بگذاریم که فقط دنبال کنندگان صفحه خودمان بتوانند آن را ببینند اما با این قابلیت معلوم نیست فیلم یا عکس‌هایمان چقدر دست به دست می‌شوند.

نکته مثبت اینجاست که اگر صفحه خود را در حالت شخصی قرار داده باشید؛ گزینه اشتراک گذاری برای فالوورهایتان غیرفعال خواهد شد.

.

منبع: Engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر