;
coinex

فبلت سونی اچ 4233 با اندروید اوریو و یک نمایشگر 6 اینچی در جی اف ایکس بنچ!

فبلت سونی اچ 4233 با اندروید اورئو و یک نمایشگر 6 اینچی در جی اف ایکس بنچ!سونی اچ 4233 (Sony H4233) یک فبلت جدید از طرف سازنده ژاپنی است که اخیرا برای جی اف ایکس بنچ فرستاده شده است؛ این فبلت قابلیت های بیشماری را در خود دارد.

سونی چند وقت پیش از گوشی پرچمدار اکسپریا ایکس زد 1 (Xperia XZ1) در کنار یک مدل کوچک‌تر رونمایی کرد اما به نظر می‌رسد که این سازنده می‌خواهد با ارائه یک محصول دیگر در سال 2017 میلادی، دوباره طرفدارانش را شگفت زده کند. سازنده ژاپنی اخیرا یک فبلت را با شماره سریال سونی اچ 4233 به جی اف ایکس بنچ (GFXBench) فرستاده است؛ جی اف ایکس بنچ در زمینه تست کردن گوشی‌های جدید و معرفی نشده فعالیت دارد؛ اطلاعات منتشر شده از این منبع از این امر حکایت می‌کند که فبلت جدید سازنده ژاپنی یک محصول رده متوسط اما با قابلیت‌های سخت افزاری قدرتمند است.

جی اف ایکس بنچ گفته است که سونی اچ 4233 یک فبلت 6 اینچی مجهز به نمایشگر 1080 پیکسلی فول اچ دی است و از یک پردازشگر هشت هسته‌ای 2.2GHz کوالکام اسنپدراگون 630، واحد پردازش گرافیکی آدرینو 508، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد. این منبع خبری همچنین گفته که فبلت جدید سازنده ژاپنی از یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 15 مگاپیکسلی، هر دو با قابلیت فیلم برداری 4 کی (4K)، بهره می‌برد.

جزییات منتشر شده بر روی سایت جی اف ایکس بنچ علاوه بر این نشان داده‌اند که سونی اچ 4233 سیستم عامل اندروید 8 اوریو را نیز بر روی خود دارد؛ با توجه به این امر می‌توان گفت که این فبلت جدید بعد از اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت سومین گوشی هوشمند از طرف سازنده ژاپنی محسوب می‌شود که قرار است که با جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید گوگل در اختیار کاربران گذاشته شود.

هنوز مشخص نیست که آیا سونی تا پایان سال میلادی جاری از محصول جدید خود رونمایی می‌کند یا خیر اما بدون شک عده زیادی امیدوار هستند که این سازنده تا پایان سال 2017 میلادی یک گوشی جدید دیگر را با حاشیه‌های باریک وارد بازار کند.

فبلت سونی اچ 4233

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر