;
coinex

فروش جهانی نینتندو سوئیچ به 5 میلیون نسخه رسید

فروش جهانی نینتندو سوئیچ به 5 میلیون نسخه رسیدسوئیچ عملکرد خوبی برای نینتندو داشته و تغییرات زیادی را نسبت به سال‌های عرضه Wii U در این شرکت بوجود آورده است. اخیرا گزارش شده که این کنسول تنها در کشور ژاپن 1.5 نسخه فروخته و فروش جهانی نینتندو سوئیچ نیز به 5 میلیون نسخه رسیده است.

این گزارش توسط VG Chartz صورت گرفته که ادعا می‌کند 5,195,578 نسخه سوئیچ به فروش رفته است. تا زمانی که این آمار بصورت رسمی تائید نشود، نمی‌توان آن را کاملا دقیق دانست؛ هرچند اعتبار شبکه بازی وی جی چارتز قبلا ثابت شده است. آمار همچنین نشان دهنده فروش 10,106,874 بازی توسط خرده فروشان هستند.

در گزارش گفته شده که بهترین عملکرد سوئیچ در بین کشورها در ایالات متحده بوده و 1.7 میلیون نسخه در این کشور به فروش رسیده است. فروش در اروپا نیز 1.4 میلیون نسخه بوده که در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. آمار VG Chartz بر خلاف گزارش‌های قبلی ژاپن نشان دهنده فروش 1.2 میلیون نسخه در این کشور است.

پرفروش‌ترین بازی سوئیچ نیز Zelda: Breath of the Wild بوده و فروش آن 3.37 میلیون کپی برآورد شده است. در جایگاه‌های دوم و سوم نیز به ترتیب بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe با 2.6 میلیون نسخه و Splatoon 2 با 1.1 میلیون نسخه فروش قرار دارند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر