;
coinex

بنچمارک ویوو ایکس 20 در گیک‌بنچ منتشر شد

ویوو ایکس 20
بنچمارک ویوو ایکس 20 (Vivo X20) منتشر شد. این دستگاه به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد و اطلاعاتی از آن به بیرون درز کرد.

اگر خبرهای دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که کمپانی گوشی ساز چینی ویوو به تازگی گوشی هوشمند جدیدی را در چین عرضه خواهد کرد. این دستگاه که ویوو ایکس 20 نام دارد به احتمال زیاد در بازارهای بین المللی با نام ویوو وی 7 خودنمایی خواهد کرد. اکنون بنچمارک ویوو ایکس 20 نیز در دسترس است.

بر اساس لیست منتشر شده در بنچمارک گیک‌بنچ، این دستگاه با عنوان PD1710 درج شده که شماره سریال آن است. در لیست مشخصات این دستگاه پردازنده‌ای از کوالکام خودنمایی می‌کند که با حداکثر فرکانس کاری 1.84 گیگاهرتز در این جدول مشخص شده است. بر اساس شایعات این پردازنده هشت هسته‌ای . می‌تواند اسنپدراگون 660 باشد.

بنچمارک ویوو ایکس 20 در گیک‌بنچ منتشر شد

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در لیست بنچمارک ویوو ایکس 20 خودی نشان می‌دهد، حافظه رم 6 گیگابایتی آن است که با شایعات گذشته نیز تطابق دارد.

این اسمارت فون در آزمون تک هسته‌ای گیک‌بنچ توانست به امتیاز 1593 برسد و در تست چند هسته‌ای، امتیاز 5770 را به دست آورد. ثبت چنین امتیازاتی نشان می‌دهد که این دستگاه یکی از بهترین‌ گوشی‌های هوشمند ویوو خواهد بود که تاکنون راهی بازارهای جهانی شده است.


بیشتر بخوانید:

بنچمارک آیفون ایکس در گیک بنچ امتیازات حیرت انگیزی را نشان می‌دهد


انتظار می‌رود که این دستگاه با نمایشگر 5.8 اینچی فول ویژن خودی نشان دهد. این همان نمایشگری است که در مدل ویوو وی 7 پلاس رخ نشان داد.

و در نهایت گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این اسمارت فون در تاریخ بیست و یکم سپتامبر (30 شهریورماه) عرضه خواهد شد. تا آن روز زمان زیادی باقی نمانده است، پس مطمئنا در روزهای آینده خبرهای بیشتری از آن به گوش خواهد رسید.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر