;
coinex

بی ام و ام 8 جی تی ای در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شد

بی ام و ام 8 جی تی ای در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شدکمپانی بی ام و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از نسخه مسابقه ای بی ام و سری 8 با نام ام 8 جی تی ای (BMW M8 GTE) رونمایی کرد.

این خودرو در فصل بعدی مسابقات استقامت جهانی FIA و 24 ساعته لی منز حاضر خواهد بود. مدیر موتور اسپرت بی ام و، جانس مارکارت در این باره گفت:

بی ام و ام 8 جی تی ای در واقع پرچمدار جدید GT ماست و در این بخش با قدرت هرچه تمام تر ظاهر خواهد شد. معرفی این خودرو در IAA، گام مهم بعدی ما در برنامه های مسابقات اتومبیل رانی به شمار می رود؛ ما قصد داریم در مسابقات 24 ساعته دیتونا (Daytona) در سال 2018 حضور داشته باشیم. مسابقات FIA WEC و IMSA در آمریکای شمالی، حساس ترین مسابقات برای این خودرو هستند. ما در خودروی بی ام و ام 8 جی تی ای از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده کرده و آنها را به کلاس بین المللی مسابقات GT رساندیم؛ در عین حال، روند همیشگی را در لی منز حفظ خواهیم کرد. توسعه این خودرو طبق برنامه ریزی ها پیش می رود و بی صبرانه منتظر پیروزی های چالش برانگیز این خودرو در سال 2018 هستیم.”

بی ام و ام 8 جی تی ای در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شد بی ام و ام 8 جی تی ای در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شد بی ام و ام 8 جی تی ای در واقع پرچمدار جدید GT کمپانی بی ام و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از نسخه مسابقه ای بی ام و سری 8 با نام ام 8 جی تی ای (BMW M8 GTE) رونمایی کرد.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر