;
coinex

گوشی هوشمند هواوی مایمانگ 6 در تاریخ 31 شهریور با 4 دوربین رونمایی می‌شود!

گوشی هوشمند هواوی مایمانگ 6 در تاریخ 22 سپتامبر با 4 دوربین وارد بازار می‌شود!گوشی هواوی مایمانگ 6 در چند روز گذشته به سوژه منابع خبری زیادی تبدیل شده است؛ این محصول به یک دوربین سلفی و اصلی دوگانه مجهز بوده و اخیرا در تنا تایید شده است.

مایمانگ 6 (Maimang 6) نام سری رون (Rhone) را بر روی خود دارد. تصویر تبلیغاتی این گوشی هوشمند امروز به همراه تاریخ رونمایی آن در فضای مجازی منتشر شد. برای اطلاع بیشتر بهتر است بدانید که گوشی‌های سری مایمانگ هواوی در خارج از چین به عنوان گوشی‌های سری جی (G) این سازنده فروخته می‌شوند و سازنده چینی نسل قبلی این گوشی هوشمند را که مایمانگ 5 نام داشت، با نام هواوی جی 9 پلاس (Huawei G9 Plus) در بازارهای سایر کشورهای جهان عرضه کرده است.

عکس تبلیغاتی جدیدی که امروز توسط هواوی در فضای مجازی قرار گرفت مایمانگ 6 را با یک دوربین سلفی دوگانه و نسبت نمایشگر به بدنه 18:9 به تصویر کشید. در این عکس ذکر شده بود که سازنده چینی می‌خواهد در تاریخ 31 شهریور (22 سپتامبر) این گوشی هوشمند را معرفی کند. با توجه به جزییات منتشر شده در این عکس می‌توان گفت که مایمانگ 6 اولین گوشی هوشمند هواوی است که با نمایشگر اینتایر ویوو (EntireView) وارد بازار می‌شود؛ منابع خبری اعلام کرده‌اند که سازنده چینی در ساخت گوشی میت 10 پرو (Mate 10 Pro) خود هم از همین نمایشگر استفاده کرده است.

تاریخ رونمایی مایمانگ 6

مشخصات فنی گوشی هوشمند هواوی مایمانگ 6

مایمانگ 6 از یک نمایشگر 2160 در 1080 پیکسلی، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 3240mAh و پردازشگر هشت هسته‌ای 2.6GHz بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به یک دوربین اصلی دوگانه مجهز به سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی مجهز به سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی و بدنه فلزی اشاره کرد. مایمانگ 6 قرار است که در رنگ‌های آبی، طلایی و مشکی وارد بازار شود.

هواوی مایمانگ 6

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر