;
coinex

هواوی میت 10 احتمالا در سه نسخه مختلف تولید و عرضه می شود

هواوی میت 10 احتمالا در سه نسخه مختلف تولید و عرضه می شودکمپانی هواوی در نمایشگاه IFA 2017 برلین از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد؛ گوشی های سری هواوی میت 10 در تاریخ 24 مهر ماه (16 اکتبر) عرضه می شوند.

شایعات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی هواوی میت 10 در سه گزینه مختلف عرضه می شود، یعنی مدل های میت 10، میت 10 پرو و گزینه مقرون به صرفه تر میت 10 لایت.

هواوی میت 10 در واقع همان نسخه استاندارد است که با نمایشگر 5.9 اینچی IPS LCD همراه می شود. این موبایل به تنظیمات دوربین دوگانه برند لایکا مجهز بوده و اسکنر اثرانگشت در هواوی میت 10 درون دکمه هوم تعبیه شده است.

گوشی هواوی میت 10 پرو از نمایشگری با حاشیه های باریک تر به نام EntireView برخوردار است. این نمایشگر از نوع پنل آمولد بوده و رزولوشن کواد اچ دی را ارائه می کند. این موبایل نیز به دوربین دوگانه برند لایکا و تراشه Kirin 970 مجهز است. حاشیه های باریک در این موبایل باعث شده که اسکنر اثرانگشت به پنل پشتی نقل مکان کند.

اما مدل مقرون به صرفه تر میت 10 لایت از نمایشگر 5.9 اینچی فول اچ دی برخوردار می شود. دوربین این مدل از برند لایکا نبوده و اطلاعاتی در مورد نوع تراشه این مدل نیز در دست نیست.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر