;
coinex

کانسپت گلکسی اس 9 از نمایشگر بدون حاشیه و رم 6 گیگابایتی این دستگاه خبر می دهد

کانسپت گلکسی اس 9 از نمایشگر بدون حاشیه و رم 6 گیگابایتی این دستگاه خبر می دهدگلکسی اس 9 سامسونگ تا نیمه اول سال 2018 معرفی نخواهد شد، با اینحال چندین تصویر و شایعه پیرامون این موبایل منتشر شده است.

این یک طرح کانسپت شخص ثالث بوده و ارتباطی با طراحی نهایی گلکسی اس 9 ندارد؛ یکی از کانال های یوتیوب به نام DBS DESIGNING این کانسپت را طراحی و منتشر کرده است.

این کانال، گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ را به صورت کاملا بدون حاشیه طراحی کرده است؛ این طراحی چندان دور از ذهن نیست، چرا که گلکسی اس 8 نیز تقریبا بدون حاشیه بود. یک پورت یو اس بی نوع سی همراه با اسپیکرها و جک هدفون 3.5 میلی متری در لبه پایینی کانسپت گلکسی اس 9 قرار دارند. اینطور که به نظر می رسد، این موبایل از شیشه و فلز ساخته شده و نمایشگر آن را تقریبا می توان بدون حاشیه دانست. در تصویر کانسپت گلکسی اس 9 مشاهده می کنید که برخی دکمه ها روی نمایشگر قرار دارند که به طراحی اس 8 سامسونگ شبیه است. این طراح از برخی مشخصات سخت افزاری موردنظر خود برای این موبایل نیز پرده برداشت؛ کانسپت گلکسی اس 9 از نمایشگر بینهایت با نسبت ابعاد 18:9 با رزولوشن کواد اچ دی پلاس برخوردار است و اسکنر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش قرار دارد. این تکنولوژی تا نیمه دوم سال 2018 آماده نخواهد بود؛ بنابراین احتمال اینکه گلکسی اس 9 از چنین قابلیتی برخوردار شود، بسیار اندک است.

اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش فرض روی این موبایل اجرا می شود. یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای این موبایل در نظر گرفته شده است. یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی وظیفه روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد و دو لنز دوربین 18 مگاپیکسلی در پنل پشتی گلکسی اس 9 تعبیه شده است. این موبایل همچنین از تنظیمات دوربین دوگانه سلفی برخوردار می شود که از دو لنز 13 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. این طراحی کاملا آینده نگرانه است، اما طراحی سامسونگ قطعا با این مدل تفاوت دارد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر