coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رندرهایی جدید از نوکیا 2 و درز اطلاعات بیشتر درباره آن

رندرهایی جدید از نوکیا 2 و درز اطلاعات بیشتر درباره آن

اچ ام دی گلوبال خود را برای عرضه گوشی اندرویدی بعدی نوکیا آماده می‌کند که البته ارزان‌ترین مدل این برند نیز به حساب می‌آید؛ اما پیش از عرضه نوکیا 2، تصاویر جدیدی از این گوشی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

گوشی نوکیا 2 که تا به‌امروز باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی آن تایید شده، مجددا در دو رنگ سفید و مشکی توسط ایوان بلاس (با نام مستعار evleaks@) در توییتر خودنمایی کرد.

گوشی نوکیا 2 که تا به‌امروز باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی آن تایید شده، مجددا در دو رنگ سفید و مشکی توسط ایوان بلاس با نام مستعار evleaks@ در توییتر خودنمایی کرد.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نوکیا 2 از ویژگی دکمه‌های ناوبری نرم‌افزاری در اندروید بهره می‌برد و بنابراین در خط تولید اچ ام دی گلوبال (HMD Global) اولین در نوع خود به شمار می‌آید. همچنین باتوجه به پایین‌رده بودن این دستگاه، طبیعی است که نوکیا 2 فاقد اسکنر اثر انگشت است.


بیشتر بخوانید:

انتشار مشخصات نوکیا ۲ در FCC از عرضه این موبایل در آینده نزدیک خبر می دهد


باتوجه به شایعات و اطلاعات لورفته‌ی قبلی، انتظار می‌رود گوشی نوکیا 2 به یک صفحه نمایش 4.7 یا 5 اینچی 720p، اسنپدراگون 212 (یا 210) به عنوان تامین‌کننده‌ی قدرت پردازشی این گوشی، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی مجهز باشد. مسلما انتظار داریم که نوکیا 2 با این مشخصات پایین، قیمت پایینی نیز داشته باشد.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر