;
coinex

زنفون وی ایسوس به زودی با یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی وارد بازار می‌شود!

زنفون وی ایسوس به زودی با یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی وارد بازار می‌شود!

زنفون وی (Zenfone V) یک گوشی جدید از شرکت تایوانی ایسوس (ASUS)  است؛ این گوشی هوشمند همان محصولی است که اپل در رویداد خود از آن با نام زنفون 5 یاد کرد.

زنفون وی قرار است که از طرف شرکت ورایزون (Verizon) وارد بازار ایالات متحده شود. این گوشی هوشمند یک گوشی قدیمی که نام جدیدی بر روی آن گذاشته شده باشد نیست بلکه یک محصول جدید از طرف سازنده مشهور تایوانی است و شماره سریال V520KL را بر روی خود دارد.

مشخصات فنی گوشی ایسوس زنفون وی

زنفون وی از یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی AMOLED و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 بهره می‌برد؛ نکته‌ای که در مورد این گوشی هوشمند باید به آن اشاره کرد این است که سازنده تایوانی در ساخت همه گوشی‌های خود از تراشه‌های اسنپدراگون 820 و پنل‌های نمایشگر AMOLED استفاده نمی‌کند به همین دلیل می‌توان گفت که زنفون وی یک گوشی خاص محسوب می‌شود.

ویژگی دیگری که این محصول را خاص‌تر می‌کند دوربین 23 مگاپیکسلی اصلی آن است که توانایی پایدارسازی بصری تصاویر را دارد و علاوه بر این به یک دیافراگم f/2.0 هم مجهز شده است. از دیگر مشخصات این گوشی زیبا می‌توان به یک رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3,000mAh با توانایی پشتیبانی قابلیت پاور دلیوری 2.0 (PowerDelivery 2.0) و پورت یو اس بی نوع سی اشاره کرد.

زنفون وی

زمان عرضه به بازار و قیمت

اطلاعات و تصاویر مرتبط با گوشی زنفون وی هم اکنون در سایت رسمی ایسوس منتشر شده ولی ورایزون هنوز هیچ مطلبی را در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول ارائه نکرده است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر