;
coinex

آیفون‌های جدید از ال تی ای جدید تی موبایل پشتیبانی نمی‌کنند

آیفون‌های جدید از ال تی ای جدید تی موبایل پشتیبانی نمی‌کنندهمان‌گونه که احتمالا تا کنون شنیده‌اید، اپراتور تی موبایل در حال حاضر شبکه ال تی ای جدیدی با قدرت 600 مگاهرتز عرضه کرده است؛ البته برخلاف این شرکت که روز به روز تکنولوژی‌های تازه‌تری را معرفی می کند، بسیاری از تولیدکنندگان تلفن‌های همراه زیاد توجهی به این مسئله نداشته و از این سیستم‌ها پشتیبانی نمی‌کنند. مهم‌ترین پرچم‌دارانی که ال تی ای جدید را ساپورت نمی‌کنند، آیفون 8 و آیفون ایکس هستند!

براساس گزارش سایت بی جی آر، مشخصات آیفون‌های جدید نشان می‌‌دهند که این تلفن‌ها از تمامی شبکه‌های رایج در آمریکای شمالی پشتیبانی می‌کنند؛ تنها نسخه ساپورت نشده باند 71 است که که ال تی ای جدید تی موبایل را شامل می‌شود.

قیمت آیفون ایکس از حداقل 999 دلار شروع شده و برای خرید آن باید مبلغ گزافی بپردازید؛ حال شبهه‌ای که به وجود می‌آید این است که چرا باید این همه پول پرداخت کنیم و حتی نتوانیم از تمام امکانات اپراتور سیم‌کارت استفاده کنیم؟ بدون شک این موضوع تاثیر زیادی روی فروش این پرچم‌دار خواهد گذاشت.

طبق اطلاعات منتشر شده از رسانه بی جی آر، تی-موبایل اوایل امسال حق باند 71 با قدرت 600 مگاهرتزی را خریداری نمود و شاید به همین خاطر وقت کافی برای پیاده سازی تکنولوژی آن روی آیفون‌های جدید نبوده است. هنوز مشخص نیست که این قابلیت از طریق به روزرسانی نرم‌افزاری هم می‌تواند به آیفون افزوده شود یا خیر!

اگر از تی موبایل استفاده می‌کنید و قصد خرید آیفون 8 یا ایکس را دارید، پس باید از ویژگی‌های جدید صرف نظر کنید و یا به فکر تغییر اپراتور یا تلفن همراه باشید!

.

منبع: Uber Gizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر