;
coinex

تعداد کاربران پینترست به بیش از 200 میلیون نفر رسید؛ ویژگی های جدید در راهند!

تعداد کاربران پینترست به بیش از 200 میلیون نفر رسید؛ ویژگی های جدید در راهند!پینترست در هفته گذشته اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این سرویس به 200 میلیون نفر رسیده است. کاربران پینترست در مقایسه با سال گذشته به میزان 40 درصد افزایش داشته اند.

این آمار نشان می دهد که نرخ رشد کاربران پینترست و این سرویس در سال های اخیر با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.

پینترست علاوه بر اعلام خبر دستاورد جدید خود، خاطر نشان کرد که بیش از نیمی از کاربران پینترست در خارج از ایالات متحده زندگی می کنند. این تعداد می تواند به مرور زمان افزایش یابد؛ این تعداد در حال حاضر، بیش از 75 درصد است. پینترست اعلام کرد که بیش از 1 میلیارد پین (سوزن یا پونز) ایجاد شده و 85 درصد از جستجوها از طریق موبایل انجام می شود. این یکی از دلایلی است که باعث شده تا پینترست، قابلیت های موبایل پسند بیشتری را معرفی کند.

علاوه بر اعلام خبر تعداد کاربران پینترست ، این سرویس از راه اندازی ویژگی هایی خبر دارد که “همیشه خواهان آن بوده اید.” البته هیچ جزئیات دقیقی در مورد آنها فاش نشده است. پینترست اعلام کرد که قسمت بورد این سرویس به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این قابلیت به کاربران پینترست اجازه می دهد که بخش مورد نظر خود را به بورد اضافه کرده و یا حتی بوردهایی را درون بورد اصلی ایجاد کنند. پینترست اعلام کرد که این یکی از ویژگی هایی بوده که بیشترین متقاضی را داشته و در حال حاضر، مراحل آزمایشی را پشت سر می گذارد.

و در آخر اینکه، پینترست اعلام کرد که برخی کاربران پر مصرف به زودی می توانند قبل از سایر کاربران از این ویژگی های جدید و معرفی نشده استفاده کنند. در حال حاضر جزئیات بیشتری در این باره در دست نیست.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر