;
coinex

پاور بانک شیائومی می پاور 2 سی با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت عرضه شد

پاور بانک شیائومی می پاور 2 سی با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت عرضه شدکمپانی شیائومی علاوه بر عرضه گوشی های می نوت 3 و می میکس 2 در هفته جاری، پاور بانک شیائومی می پاور 2 سی را نیز راه اندازی کرد.

این پاور بانک همانند می پاور 2 از ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت برخوردار بوده، اما با قیمت مقرون به صرفه تری به فروش می رسد.

پاور بانک شیائومی می پاور 2 سی از بدنه PCB+ABS برخوردار است و سطح سرسخت آن باعث می شود که به خوبی در دستان کاربر قرار بگیرد. طراحی این دستگاه به می پاور 2 شباهت دارد که در مجموع، یک پورت ورودی و دو پورت خروجی در لبه های دستگاه قرار گرفته اند. هر دو پورت های ورودی و خروجی از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی کرده و در نمای جلویی تعبیه شده اند. کمی بالاتراز پورت ورودی، چهار LED قرار دارد که میزان شارژ موبایل را نشان می دهد. دکمه پاور/ریست نیز در سمت چپ قرار گرفته است.

پاور بانک شیائومی می پاور 2 سی از باتری با کیفیت لیتیوم پلیمر ساخته شده که نرخ پوشش آن به 93 درصد می رسد. این پاور بانک می تواند گوشی شیائومی می 5 ایکس را 4.3 مرتبه شارژ کند؛ می میکس 2 به تعداد 3.8 مرتبه و آیپد مینی نیز 2.5 مرتبه با این پاور بانک شارژ می شود. هر پورت خروجی از شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی کرده و قدرت 5.1 ولت/ 3.6 آمپر را ارائه می کنند.

پاور بانک شیائومی می پاور 2 سی همچنین می تواند دستگاه های کم مصرفی مثل می بند و هدست می بلوتوث را نیز شارژ کند. برای شارژ کردن این دو دستگاه تنها کافیست کلید پاور را دو مرتبه فشار دهید تا دستگاه به مود کم قدرت، تغییر حالت دهد.

از آنجاییکه پشتیبانی از شارژ سریع این پاور بانک دو طرفه است، پس تنها 8 ساعت کافیست تا ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی این دستگاه به طور کامل پر شود.

کمپانی شیائومی در پاور بانک جدید خود از المان های محافظتی نیز استفاده کرده است؛ محافظ دما، محافظ ورودی/خروجی با ولتاژ بالا، محافظ شارژ بیش از حد و محافظ مدار کوتاه. علاوه بر این، گفته می شود که پاور بانک شیائومی می پاور 2 سی از نرخ نگهداری شارژ 90 درصدی برخوردار بوده؛ این میزان حتی بعد از 300 مرتبه شارژ کامل و 3 سال متوالی همچنان به قوت خود باقی می ماند.

پاور بانک جدید شیائومی با قیمت 129 یوان معادل تقریبی 20 دلار و از طریق فروشگاه های آنلاین شیائومی به فروش می رسد.

پاور بانک شیائومی می پاور 2 سی از باتری با کیفیت لیتیوم پلیمر ساخته شده که نرخ پوشش آن به 93 درصد می رسد. پاور بانک جدید شیائومی با قیمت 129 یوان معادل تقریبی 20 دلار و از طریق فروشگاه های آنلاین شیائومی به فروش می رسد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر