coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مقایسه قدرت چیپست اپل ای 11 بایونیک با اسنپدراگون 835 در گیک‌بنچ

مقایسه قدرت چیپست اپل ای 11 بایونیک با اسنپدراگون 835 در گیک‌بنچ
اپل گوشی‌های جدید آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس خود را معرفی کرد و نشان داد که آنها همگی به چیپست اپل ای 11 بایونیک مجهز هستند. در این مطلب مقایسه قدرت چیپست اپل ای 11 بایونیک با اسنپدراگون 835 را بررسی می‌کنیم.

این مقایسه بر اساس بنچمارک گیک‌بنچ انجام شده است که در آن نتایج مختلف بنچمارک چند گوشی پرچمدار در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به تصویر کشیده است. جالب اینجاست که نتایج بنچمارک منتشر شده از آیفون ایکس اپل که به چیپست اپل ای 11 بایونیک (A11 Bionic) مجهز شده، بالاتر از تمامی مدل‌های دیگر آیفون و همچنین پرچمداران اندرویدی موجود در بازار است.

اپل A11 بایونیک یک تراشه جدید طراحی شده توسط اپل است که با ویژگی جدید شش هسته‌ای خودنمایی می‌کند. هر سه گوشی جدید آیفون 2017 اپل با این تراشه قدرتنمایی کرده و با توجه به شواهد موجود، حکمرانی بر بازار تراشه‌های موبایلی نیز در اختیار همین قطعه سیلیکونی است.

پردازنده جدید اپل در گیک‌بنچ محک خورد و نتایج آن منتشر شد. البته این برای اولین بار نیست که اپل ای 11 بایونیک در لیست این بنچمارک دیده می‌شود

پردازنده جدید اپل در گیک‌بنچ محک خورد و نتایج آن منتشر شد. البته این برای اولین بار نیست که اپل ای 11 بایونیک در لیست این بنچمارک دیده می‌شود. چندی پیش و ساعاتی قبل از رونمایی آیفون ایکس این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد و امتیازات آن خبر از ورود گوشی هوشمندی به بازار موبایل جهان می‌داد.

آیفون ایکس در بنچمارک قبلی و در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 4061 را به ثبت رساند و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز بالای 9959 را به دست آورد. اکنون آیفون X یکبار دیگر با چیپست اپل ای 11 بایونیک در این بنچمارک به چالش کشیده شد و. جالب آنکه نتایج ثبت شده جدید، این دستگاه را دست نیافتنی‌تر از گذشته نشان می‌دهد.

اپل آیفون ایکس یا همان آیفون 10 در بنچمارک جدید گیک‌بنچ در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 4188 را به دست اورد و جالب است که رقم ثبت شده برای تست چند هسته‌ای این دستگاه به بالای 10 هزار رسیده است. در واقع آیفون ایکس با اپل ای 11 رکورد 10069 را در گیک‌بنچ ثبت کرد.

مقایسه قدرت چیپست اپل ای 11 بایونیک با اسنپدراگون 835 کوالکام؛ کدام بهتر است؟

مقایسه قدرت چیپست اپل ای 11 بایونیک با اسنپدراگون 835 کوالکام؛ کدام بهتر است؟

مقایسه قدرت چیپست اپل ای 11 بایونیک با اسنپدراگون 835 با توجه به نمودار گیک‌بنچ موضوعات قابل توجهی را نشان می‌دهد. اول آنکه در آزمون تک هسته‌ای بعد از آیفون ایکس که به پردازنده اپل ای 11 بایونیک شش هسته‌ای مجهز شده دستگاه دیگری از همین کمپانی دیده می‌‌شود.

آیفون 7 پلاس که قدرت خود را از پردازنده اپل ای 10 تامین می‌کند، با امتیاز 3473 در جایگاه دوم قرار گرفته و سامسونگ گلکسی اس 8 با اختلاف امتیاز فاحشی نسبت به این دو، در جایگاه سوم نشسته است.

لیست بنچمارک گیک‌بنچ در آزمون چند هسته‌ای نیز وضعیت جالبی دارد. آیفون ایکس مجهز به اپل ای 11 بایونیک با کسب امتیاز بالای 10 هزار در صدر جدول قرار گرفته و در جایگاه دوم و با اختلاف امتیاز بسیار زیاد، سامسونگ گلکسی نوت 8 دیده می‌شود.

همه شواهد حاکی از آن است که قدرت پردازشگر اپل ای 11 بایونیک در مقایسه با اسنپدراگون 835 بسیار بالاتر است، حداقل بر روی کاغذ که اینچنین است. این موضوع می‌تواند برای دوست‌داران غول کوپرتینو خبر خوشحال کننده‌ای باشد.

اپل A11 Bionic دارای شش هسته بوده که دو هسته برای پردازش‌های سنگین به کار می‌رود و چهار هسته دیگر برای بهر‌ه‌وری بیشتر است. برخلاف اپل ای 10 فیوژن که می‌تواند در یک زمان تنها از یک خوشه استفاده کند، ای 11 بایونیک همزمان هر شش هسته را به کار می‌گیرد.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر