;
coinex

امکان تغییر رمز جیمیل با استفاده از گوشی موبایل فراهم شد

امکان تغییر رمز جیمیل با استفاده از گوشی موبایل فراهم شداز حالا به بعد می توانید رمز جیمیل خود را با گوشی همراه نیز تغییر دهید. کاربران اندرویدی جیمیل بالاخره می تواند رمز یا پسورد حساب کاربری خود در گوگل را با استفاده از موبایل تغییر دهند.

این یکی از چند ویژگی جدیدی است که به گوگل اضافه شده که البته بسیاری از کاربران، مدتهاست در بازخوردهای خود خواهان آنها بوده اند. کاربران علاوه بر تغییر رمز جیمیل می توانند اطلاعات اصلی پروفایل و تنظیمات امنیتی خصوصی را تغییر دهند؛ در گذشته حتما باید با لاگین شدن به نسخه دسکتاپ این تغییرات را اعمال می کردیم. امکانات جدید به شما اجازه می دهد که جزئیات هرکدام از حساب های کاربری خود را ویرایش کنید. برای دسترسی به تنظیمات جدید باید به منوی تنظیمات (Settings) اپلیکیشن مراجعه کرده و روی پروفایلی که می خواهید ویرایش کنید، کلیک کنید. سپس به My Account بروید.

یک ویژگی جدید دیگر این است که می توانید ایمیل های آرشیو شده را به حالت قبلی بازگردانی کنید؛ تنها کافیست روی دکمه Undo ضربه بزنید. زمانی که یک ایمیل را آرشیو می کنید، این گزینه به صورت پاپ آپ در یک نوار مجزا در قسمت پایینی صفحه نمایش اجرا می شود.

اضافه شدن ویژگی های جدید نشان می دهد که دستگاه اندرویدی شما به تنهایی می تواند تمام حساب های گوگل شما را مدیریت کند. البته اگر از کاربران AdSense، Blogger و یا یوتیوب هستید، همچنان باید برای حفظ امنیت بیشتر ازطریق نسخه دسکتاپ تغییرات لازم را اعمال کنید. بخش عمده ای از حساب های گوگل و کسانی که از این خدمات استفاده می کنند، می توانند از طریق اپلیکیشن جیمیل به حفظ امنیت و یا بروزرسانی حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که برخی از این ویژگی ها در گذشته نیز از طریق نسخه اپلیکیشن اجرا می شد؛ اما نه از طریق روش های ساده و کاربردی.

تغغیر رمز جیمیل و سایر ویژگی های جدید در حقیقت برخی از مشکلات عمده کاربران اندرویدی را برطرف می کند. برخی کارها حقیقتا به نسخه دسکتاپ نیازی ندارد؛ علاوه بر اینکه مردم نباید به گوشی همراه خود به عنوان تنها وسیله محاسباتی خود وابسته شوند. ویرایش جزئیات حساب ها یکی از مهم ترین کارهایی است که کاربران به آن نیاز دارند. تغییر رمز جیمیل و سایر ایمیل ها نیز این روزها برای حفظ امنیت ضروری شده است. با شرایط جدید، کاربران نیازی ندارند که برای اعمال تغییرات لازم، حتما به نسخه دسکتاپ دسترسی داشته باشند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر