;
coinex

فیس بوک اپلیکیشن بانفایر را برای گوشی های اندرویدی آزمایش می کند

فیس بوک اپلیکیشن بانفایر را برای گوشی های اندرویدی آزمایش می کنداپلیکیشن بانفایر (Bonfire) یک اپلیکیشن جدید چت ویدیویی گروهی است که کمپانی فیس بوک در حال حاضر آزمایشات لازم را روی آن انجام داده و به زودی قصد دارد آن را در دسترس کاربران گوشی های اندرویدی قرار دهد.

چند ماه قبل شایع شده بود که کمپانی فیس بوک قصد دارد اپلیکیشن جدید تماس ویدیویی را منتشر کند که به اپلیکیشن Houseparty شباهت دارد؛ این برنامه به کاربران اجازه می دهد که به سرعت تماس ویدیویی را با دوستان خود برقرار کنند. حال به نظر می رسد که این غول شبکه اجتماعی در حال آزمایش اپلیکیشن بانفایر بوده و کار خود را از اپ استور دانمارکی آغاز کرده است؛ این مساله از راه اندازی آن برای گوشی های اندرویدی خبر می دهد.

کاربران با اپلیکیشن بانفایر می توانند چت ویدیویی را با چندین نفر از دوستان خود برقرار کنند، البته دعوت یا Invitation از طریق اپلیکیشن های مسنجر یا فیس بوک انجام می شود. می توانید با ارسال این دعوت از طریق برنامه های نامبرده، از دوستان خود بخواهید که پلتفرم جدید اپلیکیشن بانفایر را نصب کرده و در برقراری تماس های ویدیویی با شما سهیم شوند. کاربران در طول تماس ویدیویی می توانند از فیلترهای چهره متنوع که به فیلترهای اینستاگرام و فیس بوک استوریز شباهت دارد، استفاده کنند. اپلیکیشن بان فایر که تحت تملک فیس بوک قرار دارد، همانند سایر اپلیکیشن های این غول شبکه اجتماعی با دیگر برنامه ها سازگار بوده و کاربر می تواند اسکرین شات هایی از تماس های ویدیویی خود را بدون نیاز به خارج شدن از برنامه، در اپلیکیشن های فیسبوک، مسنجر فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارد.

در حال حاضر، اپلیکیشن بانفایر در دسترس کاربران آی او اس دانمارکی قرار دارد. اگر فیس بوک بازخوردهای مناسب و مورد نظر خود را از این مرحله دریافت کند، می تواند اپلیکیشن بانفایر را در دسترس کاربران جهانی اندروید قرار دهد. در صورت انتشار این برنامه کاربردی باید گفت که به رقیب اصلی هوس پارتی تبدیل خواهد شد؛ این اپلیکیشن به آرامی جای خود را در میان نوجوانان باز می کند. فیس بوک به تازگی اعلام کرده است که تعداد این گروه از کاربران در اپلیکیشن فیس بوک رو به کاهش است.

بانفایر اولین اپلیکیشن فیس بوک نیست که دقیقا به عملکردهای رقیبان این شرکت شباهت دارد. این کمپانی در سال 2014 اپلیکیشن اسلایت شات (Slightshot) را راه اندازی کرد که کاملا به اسنپ چت شباهت داشت. این اپلیکیشن هرگز به محبوبیت اسنپ چت نرسید و سرانجام در دسامبر 2015 برای همیشه کنار گذاشته شد. هرچند که 9 ماه پس از آن، قابلیت استوری اینستاگرام را معرفی کرد که بازخوردهای اسلایت شات در طراحی آن نقش عمده ای داشت و البته کاملا از اسنپ چت کپی شده بود.

اگر اپلیکیشن بانفایر بتواند محبوبیت لازم را در میان کاربران کسب کند، تا چند ماه آینده برای پلتفرم اندروید منتشر می شود. در غیر اینصورت، احتمالا قابلیت های آن در اپلیکیشن های محبوب و مشهور اینستاگرام و مسنجر تعبیه خواهند شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر