;
coinex

عرضه آیفون 8 و سایر محصولات جدید اپل آغاز شد

عرضه آیفون 8بر اساس برنامه ریزی زمانی اپل، عرضه آیفون 8 و سایر محصولات جدید اپل قرار است از روز جمعه آغاز شود، اما ظاهرا برخی از مشتریان زودتر از موعد مقرر به محصولات خریداری شده خود می‌رسند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید:

هفته گذشته شرکت اپل تعدادی از محصولات جدید خود را برای پیش فروش قرار داده است. این محصولات شامل گوشی‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، تلویزیون 4K اپل و ساعت هوشمند اپل واچ نسل 3 است. همه این محصولات قرار است در روز 31 شهریور (22 سپتامبر) به فروش برسند.

همین حالا هم به نظر می‌رسد که شرکت اپل در حال آماده کردن برخی از این محصولات برای مشتریانی است که این محصولات را پیش خرید کرده اند. برخی از مشتریان اعلان‌هایی در مورد دریافت گوشی‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خود دریافت کرده اند.

برخی دیگر از مشتریان نیز اعلان‌هایی درباره تحویل تلویزیون‌های 4K اپل و همچنین ساعت‌های هوشمند نسل 3 خود دریافت کرده اند. بنابراین به نظر می‌رسد که برخی از مشتریان حتی پیش از موعد تحویل جمعه محصولات خود را دریافت کنند.

اگر شما قصد خرید گوشی‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را در روز جمعه دارید باید بدانید که شرکت اپل در حال تدارک تعداد زیادی از این گوشی‌ها برای عرضه به فروشگاه‌های فیزیکی است تا در روز جمعه در اختیار مشتریان قرار داده شود. آن‌گونه که از شواهد پیداست، این یک عرضه عادی همانند سال‌های گذشته برای گوشی‌های آیفون نیست، زیرا زمان عرضه آیفون 8 های پیش فروش شده 1 تا 2 هفته اعلام شده است.

بسیاری از طرفداران پر و پا قرص گوشی‌های شرکت اپل، ظاهراً منتظر گوشی دیگر این شرکت که دستخوش تغییرات زیادی هم شده، هستند. شروع عرضه گوشی آیفون X قرار است در روز 3 نوامبر (12 آبان) آغاز شود و همچنین زمان رسمی که شرکت اپل برای پیش فروش این گوشی تعیین کرده روز 27 اکتبر (5 آبان) است.

نظر شما در مورد گوشی‌های جدید شرکت اپل چیست؟ آیا این گوشی‌ها شما را راضی نگه داشته است یا از شرکت اپل توقع گوشی‌های بهتری را داشتید؟ اگر شما نیز قصد خرید گوشی‌های آیفون را دارید برای ما در بخش نظرات مدل مد نظر خود را بگویید.

.

منبع : geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر