;
coinex

مرور و بررسی اجمالی محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017

محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017

نمایشگاه خودروی فرانکفورت همانطور که در نوشته “نگاهی به تاریخچه نمایشگاه خودروی فرانکفورت، بزرگترین نمایشگاه خودروی جهان” به معرفی آن پرداختیم، یکی از معتبرترین همایش‌های صنعت خودروسازی در جهان به حساب می‌آید. شرکت ب ام و نیز مانند همیشه در این نمایشگاه حضوری فعال دارد. در ادامه به معرفی و بررسی اجمالی محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 خواهیم پرداخت.

محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017

شرکت آلمانی معتبر ب ام و (BMW) با مجموعه نسبتا کاملی از خودروها در انواع کلاس‌های بدنه و مدل‌های تولیدی و مفهومی (Concept) پا به نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 گذاشته است. مهمترین و جذاب ترین این خودروها عبارتند از:

  • خودروی مفهومی ب ام و آی ویژن داینامیک (BMW iVision Dynamic)
  • خودروی مفهومی ب ام و ایکس 7 (BMW X7)
  • خودروی مفهومی ب ام سری 8 جدید
  • خودروی مفهومی ب ام و Z4
  • ب ام و سری 6 نسل جدید
  • ب ام و X3 نسل جدید
  • ب ام و i3 نسل جدید
  • ب ام و M5 نسل جدید
  • ب ام و M8 GTE
  • ب ام و سری 7 نسل جدید

این شرکت علاوه بر خودروهای ذکر شده در بالا، تکنولوژی‌هایی جدید را نیز به جهانیان معرفی کرده است. سیستم ارتباطی اختصاصی خودروی‌های ساخت شرکت ب ام و (BMW Connect) با قابلیت یکپارچه سازی سبک زندگی مدرن امروزی و گجت‌های مختلف، سرمایه گذاری و تحقیق بر روی خودروهای خودران و وسایل نقلیه تک سرنشین شهری نیز نمونه‌هایی از این تکنولوژی‌های تازه معرفی شده هستند.

خودروی مفهومی ب ام آی ویژن داینامیک

این خودروی مفهومی یکی از محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 بوده که از جذابیت خاصی برای شرکت کنندگان برخوردار بود. این خودروی چهار در کوپه، نمایانگر نگاه ب ام و به خودروهای نسل بعدی بوده و نمایشی است از قدرت این شرکت در ساخت خودروهای مجهز به پیشرانه تمام الکتریکی و ترکیب فناوری‌های مدرن و ذات اسپرت محصولات تولیدی این شرکت.

خودروی مفهومی ب ام آی ویژن داینامیک بر اساس اعلام شرکت سازنده توانایی طی مسافتی برابر با 373 مایل (معادل 600 کیلومتر) را داشته و تنها به زمانی معادل 4 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از حالت سکون نیاز دارد. حداکثر سرعت خودروی مفهومی ب ام آی ویژن داینامیک نیز در حدود 124 مایل در ساعت (معادل 200 کیلومتر در ساعت) است.

خودروی مفهومی ب ام و X7

خودروی مفهومی ب ام و X7 نیز از جدیدترین محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 است که کلاس جدیدی را برای تولیدات این شرکت تعریف کرده است. این خودرو نمونه‌ای است بزرگ، جادار، مدرن و لوکس که جای خالی یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ لوکس را در بین محصولات این پر خواهد کرد.

این خودرو مچهز به شش صندلی مجزا بوده و قرار است که در سال آینده میلادی (سال 2018 میلادی) در اختیار علاقمندان به خودروهای شاسی بلند سایز بزرگ لوکس و مجهز قرار گیرد.

خودروی مفهومی ب ام و سری 8 جدید

همانطور که در نوشته “مشخصات فنی ب ام و سری ۸ جدید، بازگشتی با شکوه بعد از نزدیک به دو دهه” به آن اشاره شد یکی دیگر از محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 است. این خودرو که اولین بار در دهه 1980 میلادی معرفی شد، با فرمی تازه راهی نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 شده است.

ب ام و سری 8 جدید نمونه‌ای است که حس تجمل و لوکس بودن بسیار بالایی را برای راننده و سرنشینان ایجاد کرده و علاوه بر آن قابلیت‌های دینامیکی در حدو خودروهای سوپر اسپرت را به راننده ارائه خواهد کرد.

خودروی مفهومی ب ام و Z4

اولین نسل ب ام و Z4 در سال 2002 میلادی و به عنوان یک خودروی اسپرت کوچک به بازارهای جهانی عرضه شد. این خودروی که یکی از نمونه‌های اسپرت محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 است، نمونه‌ایست با طراحی و نمای عضلانی با قدرت و توانایی‌های بسیار بالا.

این خودرو که نسل جدید ب ام و Z4 به حساب می آید، قرار است که در سال 2018 میلادی به علاقمندان خودروهای اسپرت سایز کوچک با قابلیت‌های دینامیکی بالا عرضه گردد.

نسل جدید ب ام و سری 6

ب ام و سری 6 نیز یکی از جذاب‌ترین خودروهای شرکت ب ام و بود که سطح بالایی از تجمل و قدرت را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کرد. نسل جدید این خودرو نیز در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 حاضر بوده و قرار است که در سال آینده راهی بازارهای جهانی گردد.

ب ام وی سری 6 نسل جدید که محبوب ترین محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 بوده و در ایران نیز از طرفداران بسیاری برخوردار است، سال آینده میلادی (سال 2018 میلادی) راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

نسل جدید ب ام و X3

ب ام و X3 که یکی از محبوب ترین و موفق ترین نمونه‌های تولیدی شرکت ب ام و در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند سایز کوچک است، شاهد نسل جدید در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 بود. ب ام و X3 نسل جدید علاوه بر طراحی زیبا و چشم نواز، از کابین لوکس، نجهز و مجللی نیز بهره می‌برد.

این خودرو در نسل جدید خود از پیشرانه‌های اسپرت تری استفاده نموده که علاوه بر قدرت بالا نسبت به نسل قبلی، مصرف سوخت کمتری نیز دارند. وزن خودرو نیز کاهش یافته و با توجه به طراحی سازگار با علم آئرودینامیک، از ضریب پسای (Drag Coefficient) پایین تری نسبت به سایر خودروهای موجود در این کلاس برخوردار است.

ب ام و i3 نسل جدید

ب ام و i3 یکی از اولین خودروهای تمام الکتریکی تولید انبوه شرکت ب ام و بود که علیرغم قابلیت‌ها و امکانات مناسب، نتوانست نظر مشتریان و منتقدان را به خود جلب نموده و به موفقیت قابل توجهی در خور نام و توانایی‌های بالای خود دست یابد.

ب ام و i3 نسل جدید شاید بهینه سازی‌های جدید بوده و علاوه بر استفاده از پیشرانه‌های قدرتمند با توانایی‌های دینامیکی بالاتر نسبت به نسل قبلی، به تکنولوژی‌های مدرنی مانند BMW Connect و BMW Digital Charging Service نیز مجهز شده است.

ب ام و M5 نسل جدید

ب ام و M5 همیشه یکی از قدرتمندترین تولیدات این شرکت بوده که نسل جدید آن ازجذاب ترین‌ محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 است. این خودرو با توجه به توانایی‌ها و ماهیت اسپرت بودن، مصرف سوخت مناسبی داشته و توانایی پیمودن مسافتی معادل 27 مایل با هر گالن سوخت (معادل 10.5 لیتر در هر 100 کیلومتر) مسافت سیکل ترکیبی را دارد.

نسل جدید ب ام و M5 برای اولین بار از سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ M xDrive سود می‌برد. این خودرو مجموعه کاملی است از تکنولوژی‌های مدرن روز، امکانات سرکرمی و رفاهی جدید و پیشرانه‌های قدرتمند با تونایی‌های دینامیکی بالا. استفاده از مواد اولیه‌ای مانند فیبر کربن، وزن این خودرو را نیز نسبت به نمونه نسل پیشین کاهش داده است.

ب ام و M8 GTE

از دیگر محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 که نظر بسیاری را به خود جلب کرد، مدل مسابقه‌ای ب ام و M8 GTE بود. در ساخت این خودرو از جدیدترین تکنولوژی‌های روز استفاده شده و موتور و پیشرانه‌ آن از بالاترین قدرت و کارایی ممکن برخوردار هستند.

این خودرو که در واقع نمونه‌ای اسپرت از خودروی مفهومی ب ام و سری 8 به حساب می آید، برای شرکت در مسابقات بیست و چهار ساعته لمان (Le Manns) طراحی و تولید شده است.

ب ام و سری 7 نسل جدید

آخرین نمونه از محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 نسل جدید ب ام و سری 7 بود. این خودرو که به مناسبت چهلمین سالگرد تولید این خودرو طراحی شده مانند سایر سدان‌های سایز بزرگ شرکت ب ام و ، تلفیقی است از زیبایی، قدرت، امنیت، تکنولوژی در کنار کابینی مجلل و لوکس.

با ما همراه باشید تا در آینده نزدیک به بررسی و مرور مشخصات فنی این خودروهای با کیفیت بالا بپردازیم.

گالری تصاویر محصولات ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017

منبع : BMW

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر