;
coinex

اجرای عملیات توسعه 3 مرکز مخابراتی در تهران

اجرای عملیات توسعه 3 مرکز مخابراتی در تهرانتوسعه 3 مرکز مخابراتی در شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است. در 3 مرکز شهید توکلی، شهید دیالمه و مرکز مخابرات مهدیه تهران، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه این 3 مرکز در حال انجام است.

عملیات کابل برگردان، در مراکز مخابراتی شهید توکلی و شهید دیالمه دیروز ۲۷ شهریورماه انجام شد و امروز ۲8 شهریورماه نیز، عملیات کابل برگردان در مرکز مخابرات مهدیه تهران انجام می‌شود.

اختلال در ارتباط تلفنی 3 مرکز مخابراتی تهران به مدت 72 ساعت

دیروز با اجرای عملیات کابل برگردان، در مرکز مخابرات شهید توکلی ارتباط تلفنی مشترکین با پیش شماره های ۴۴۵۰ الی ۴۴۵۹ در محدوده خیابان های یکم، سوم، باشگاه، بلوار اصلی تهرانسر، بلوار شهید بهشتی، شهید محمدعلی رحیمی، صفر علی لشگری، فاز ۲ و فاز ۴ با اختلال همراه بود.

همچنین دیروز نیز عملیات کابل برگردان، همزمان با مرکز مخابرات شهید توکلی، در مرکز مخابرات شهید دیالمه نیز در جریان بود و ارتباط تلفنی مشترکین با پیش شماره های ۳۳۱۲، ۳۳۱۳، ۳۳۴۴، ۳۳۵۰ الی ۳۳۵۶ در محدوده خیابان های شوش و شهید محسن نیلی با اختلال همراه بود.

امروز نیز این عملیات در مرکز مخابرات مهدیه در حال انجام است و اجرای عملیات کابل برگردان در این مرکز نیز ارتباط تلفنی مشترکین با پیش شماره های ۵۵۳۶ الی ۵۵۳۹، ۵۵۴۷ الی ۵۵۴۹ در محدوده خیابان‌های ابوسعید، شوش، وحدت اسلامی و کارگر را دچار اختلال کرده است.

براساس اطلاعات موجود، این عملیات کابل برگردان، به منظور توسعه 3 مرکز مخابراتی تهران در حال انجام است و اختلال در ارتباطات تلفنی در این محله‌ها، از دیروز به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

به‌روزرسانی سایت مخابراتی استقلال

مخابرات تهران نیز دیروز اعلام کرده بود که تجهیزات شبکه‌ای سایت مخابراتی استقلال را به‌روزرسانی و ارتقا خواهد داد. دیروز اجرای این عملیات به‌روزرسانی نیز باعث شد تا تمام سرویس‌های مرتبط با سایت مخابراتی استقلال از ساعت ۱۶ تا ساعت ۱۸ دچار اختلال شوند.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر