;
coinex

هدست مستقل اچ تی سی با نام Vive Focus معرفی خواهد شد

هدست مستقل اچ تی سی با نام Vive Focus معرفی خواهد شدوایو فوکوس (Vive Focus) نام هدست مستقل اچ تی سی خواهد بود؛ این هدست واقعیت مجازی بر مبنای پلتفرم دی دریم (Daydream) گوگل کار خود را آغاز می کند.

اینطور که از شواهد پیداست، هدست مستقل اچ تی سی تا پایان امسال راه اندازی شده و در دسترس افرادی قرار می گیرد که به پلتفرم دی دریم علاقه داشته، اما هنوز گوشی سازگار با آن را خریداری نکرده اند. نام وایو فوکوس در یک اپلیکیشن تجاری که کمپانی اچ تی سی به تازگی در دفتر ثبت اختراعات و علامت تجاری ایالات متحده ثبت کرده، رخ نشان داده است. در حال حاضر هیچ تصویری از هدست مستقل اچ تی سی در دست نیست؛ اما وایو فوکوس احتمالا تنها هدست واقعیت مجازی جدید این کمپانی به شمار می رود. البته به جز دستگاهی که به تازگی در چین معرفی شده؛ این هدست بر مبنای دی دریم طراحی نشده است.

کمپانی اچ تی سی علاوه بر ثبت وایو فوکوس در آمریکا، آن را در دفتر ثبت اختراعات اروپا نیز به ثبت رسانده که از برنامه این شرکت برای راه اندازی هدست وایو فوکوس در اروپا خبر می دهد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این هدست منتشر نشده است. با اینحال گفته می شود که هدست مستقل اچ تی سی احتمالا تا پایان سال 2017 کار خود را آغاز می کند. کمپانی اچ تی سی قصد دارد قبل از فرا رسیدن پایان سال و خریدهای شب عید کریسمس، این دستگاه را عرضه کند.

مشخصات هدست مستقل اچ تی سی وایو فوکوس

شایعات حاکی از آن هستند که هدست مستقل اچ تی سی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 برخوردار خواهد شد و به تکنولوژی نقشه برداری سه بعدی WorldSense 3D مجهز می شود. این هدست با کنترلرهای مخصوص به خود همراه می شود که احتمالا به کنترلرهای دی دریم شباهت دارد. اطلاعات درباره قیمت این هدست در دست نیست؛ اما از آنجاییکه این یک هدست مستقل به شمار می رود، پس احتمالا قیمت آن بیشتر از دی دریم ویوو (Daydream View) خواهد بود؛ چرا که برای استفاده از آن به گوشی هوشمند نیاز نخواهید داشت. برای خرید هدست مستقل اچ تی سی باید چند صد دلاری را کنار بگذارید. ثبت این علامت تجاری نشان می دهد که به معرفی این دستگاه نزدیک شده ایم و احتمالا در روزهای آینده، اخبار بیشتری را در این باره می شنویم.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر