;
coinex

راه اندازی سایت استارتاپ گوگل برای دسترسی آسان کارآفرین ها به اطلاعات

راه اندازی سایت استارتاپ گوگل برای دسترسی آسان کارآفرین ها به اطلاعاتسایت استارتاپ گوگل به آدرس startup.google.com به تازگی توسط این غول تکنولوژی راه اندازی شده تا اطلاعات و نیازهای کارآفرین ها را به سرعت در دسترس آنها قرار دهد.

سایت استارتاپ گوگل به سرعت اطلاعات و منابع مورد نیاز کسانی که کسب و کاری را راه اندازی کرده و یا قصد دارند در آینده نزدیک کسب و کار خود را راه اندازی کنند، در دسترس آنها قرار می دهد.  این سایت در حقیقت به نوعی مرکز اطلاعات و ابزارها به شمار می رود که در یک مکان جمع آوری شده اند تا دسترسی ساده تر و سریع تری را فراهم کند. به بیان دیگر، سایت استارتاپ گوگل ، جدید است؛ اما ابزارها همان نسخه های قبلی گوگل هستند.

این سایت در درجه اول نقش دروازه ای را برای کاربران بازی می کند تا با خدمات گوگل آشنا شده و از آنها استفاده کنند؛ این خدمات مستقیما برای اهداف کسب و کار طراحی شده و یا در صورت استفاده بیشتر، مزیت هایی را برای کسب و کار به همراه دارد. از میان این خدمات می توان به Google Hire (استخدام گوگل)، استودیو اندروید، گوگل مپس، گوگل آنالیتیکس و مجموعه گسترده ای از تمامی خدمات گوگل اشاره کرد. سایت استارتاپ گوگل می تواند یک بانک اطلاعات کامل برای استارتاپ ها و کارآفرینان جوان باشد. برای مثال می توان اطلاعات جامعی را درباره “بهترین روش ها برای استخدام فرد مناسب”، “بهترین روش ها برای رهبری یک تیم” و “بهترین روش ها برای تعیین هدف و رسیدن به آن” به دست آورد. این اطلاعات با همکاری چندیدن رهبر استارتاپ و تیم های مختلف فعال در گوگل جمع آوری شده اند. کاربران این سایت همچنین می توانند به گروه های مختلف متصل شده و با هدایت گوگل، با یکدیگر در ارتباط باشند؛ افرادی که مسیری مشابه را طی کرده و طرز فکری شبیه به یکدیگر دارند.

نتیجه تلاش های گوگل برای کمک به استارتاپ ها، ایجاد 40 هزار شغل و جذب سرمایه 3.9 میلیارد دلاری برای استارتاپ ها بوده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر