;
coinex

تیزر جدید گوشی میت 10 شرکت هواوی به تمسخر قابلیت فیس آیدی آیفون X می پردازد

تیزر جدید گوشی میت 10شرکت هواوی تیزر جدید گوشی میت 10 را منتشر کرده است که در آن علاوه بر تمسخر قابلیت فیس آیدی آیفون X، از این گوشی به عنوان تنها گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی واقعی یاد می کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید:

بخش موبایل شرکت چینی هواوی اخیراً با انتشار تیزر جدید گوشی میت 10 جنجال آفریده است. گوشی هواوی میت 10 پرچمدار جدید شرکت هواوی است که بر اساس زمان بندی و برنامه‌ریزی‌های این شرکت، قرار است در اواسط ماه اکتبر (مهر) به صورت رسمی معرفی و عرضه شود. این تیزر جدید که برای گوشی میت 10 منتشر شده، بر روی قابلیت فیس آیدی شرکت اپل که بر روی گوشی جدید این شرکت یعنی آیفون X قرار داده شده است، مانور می‌دهد و به گونه‌ای این قابلیت را به تمسخر می‌گیرد. همان‌گونه که احتمالاً شما هم می‌دانید در طول کنفرانس شرکت اپل که هفته گذشته برگزار شد و در آن از جدیدترین محصولات شرکت اپل رونمایی شد، در حین معرفی قابلیت فیس آیدی گوشی آیفون X، این قابلیت درست عمل نکرد تا جایی که شخص معرفی کننده محصول مجبور به استفاده از یک گوشی دیگر شد. حالا اما این گاف توسط شرکت هواوی در تیزر جدید گوشی میت، دست خوش کنایه و سوژه شوخی این شرکت شده است.

در این ویدئو کوتاه مشاهده می‌کنید که یک گوشی با صفحه نمایش بدون حاشیه و سراسری در حال شناسایی صورت یک شخص دلقک کارتونی است و در انجام این کار موفق عمل نکرده و با خطای “امتحان دوباره” به استقبال این دلقک می‌رود. این دقیقاً و به طور واضح اشاره به اشکالی دارد که در شناسایی صورت یکی از مهندسان شرکت اپل یعنی Craig Federighi در طی کنفرانس اپل دارد که پس از 2 تلاش نافرجام برای باز کردن قفل گوشی آیفون X با فیس آیدی، گوشی خود را تعویض کرد. در ادامه این ویدئو شرکت هواوی با پیشنهاد هشتگ “the real AI phone” به معنی “یک گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی واقعی” قرار است در روز 16 اکتبر (24 مهر) معرفی شود، این ویدئو را به پایان می‌رساند. این دقیقاً تاریخ رسمی معرفی گوشی هواوی میت 10 است که پیشتر توسط هواوی نیز تائید شده بود.

چند وقتی است که شرکت هواوی در تبلیغات خود به صورت گسترده از هوش مصنوعی صحبت می‌کند و این اتفاقی است که به کرات پیش آمده است. برای مثال، پیشتر نیز هواوی در معرفی جدیدترین تراشه خود به نام HiSilicon Kirin 970 از لفظ “اولین چیپ مبتنی بر هوش مصنوعی واقعی” که تاکنون ساخته شده است استفاده کرد و دلیل این امر ظاهراً این است که بخش جدیدی از سیلیکون‌های استفاده شده در آن مجهز به یک واحد پردازش عصبی است که برای پردازش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و اپلیکیشن‌های مربوط به آن کاربرد دارد. در حال حاضر مفهوم هوش مصنوعی توسط تمامی بخش‌های موبایل شرکت هواوی در حال انفجار است و در همین راستا، در حال حاضر تیم طراحی شرکت هواوی در حال تلاش برای ساخت یک رابط کاربری قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که با استفاده از رفتار کاربر تغییر خواهد کرد و رو به تکامل گام خواهد برداشت.

گوشی هواوی میت 10 قرار است به اولین گوشی با صفحه نمایش بدون حاشیه و سراسری و البته با قد بلند و با نسبت ابعاد 18:9 باشد که با توجه به تراشه کایرین 970 این گوشی، ظاهراً از 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد و علاوه بر آن یک دوربین دوگانه نیز برای پشت این گوشی در نظر گرفته شده است.

بر اساس شنیده‌های ما، به نظر می‌رسد که گوشی میت 10 قرار است همراه با دو گوشی دیگر با طراحی مشابه و با این تفاوت که آن‌ها از سخت افزار ضعیف تری استفاده می‌کنند، به بازار عرضه شود. گوشی‌های پرچمدار شرکت هواوی قرار است از ماه نوامبر (آبان) در دسترس مشتریان قرار بگیرند و همچنین این گوشی‌ها قرار است ماه آینده در کنفرانس برلین به صورت رسمی معرفی شوند.

نظر شما در مورد جدیدترین پرچمدار هواوی که به ادعای این شرکت یک گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی واقعی خواهد بود چیست؟

.

منبع : androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر