;
coinex

جزییات جدیدی در مورد رنگ، قیمت و مشخصات گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال

جزییات جدیدی در مورد رنگ، قیمت و مشخصات گوشی پرچمدار گوگل پیکسل 2 XL !

یکی از منابع خبری به تازگی  جزییات جدیدی را از یک گوشی هوشمند پرچمدار منتشر کرده و تایید کرده است که این جزییات به گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) تعلق دارند.

منبع خبری که اطلاعات جدید را منتشر کرده، دروید لایف (Droid Life) نام دارد. تصاویری که توسط این منبع خبری منتشر شده‌اند با تصاویری که در گذشته از گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال در فضای مجازی گذاشته شده بودند، تطابق دارند. در این تصاویر نشان داده شده است که پیکسل 2 ایکس ال از نظر طراحی به نسل قبلی گوشی‌های گوگل شبیه است و فرق چندانی با گوگل پیکسل ایکس ال که هم اکنون در بازار موجود است، ندارد.

در تصاویر جدید همچنین نشان داده شده است که گوشی پرچمدار گوگل پیکسل 2 ایکس ال فاقد دوربین دوگانه است، اما در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار می‌شود. دروید لایف، علاوه بر تصاویر و جزییاتی که در مورد رنگ گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال منتشر کرده، اطلاعاتی را نیز در مورد قیمت این محصول ارائه کرده است.

این منبع خبری گفته است که گوشی جدید گوگل در دو مدل عرضه می‌شود و مدل پایه آن که کاربران از طریق گوگل استور (Google Store) هم می‌توانند آن را خریداری کنند، 849 دلار قیمت دارد. طبق اطلاعات منتشر شده تفاوت این دو مدل تنها در حافظه داخلی آن‌هاست. به این شکل که مدل پایه با قیمت فوق و یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی و مدل دوم با یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی و قیمت 949 دلار عرضه می‌شود.

اگر که اطلاعات فوق صحت داشته باشند، باید اعتراف کرد که گوگل پیکسل 2 ایکس ال قیمت بسیار بالایی دارد؛ اگرچه که یک مدل استاندارد هم از این محصول با نام گوگل پیکسل 2 در سه رنگ سفید، مشکی و آبی با حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایتی و قیمت 649 و 749 دلار ارائه می‌شود.

در خبرهای قبلی گفته شده بود که دو گوشی جدید گوگل از نظر قطعات اصلی داخلی به یکدیگر شبیه هستند، اما تفاوت‌هایی هم بین آن‌ها وجود دارد. طبق اطلاعات موجود این تفاوت‌ها بیشتر به سبک طراحی و نمایشگر این دو محصول مرتبط می‌شوند. گوگل پیکسل 2 ایکس ال با یک نمایشگر بدون حاشیه با نسبت تصویر 18:9 و گوگل پیکسل 2 با یک نمایشگر حاشیه دار با نسبت تصویر 16:9 عرضه خواهند شد.

با توجه به سبک طراحی این دو گوشی هوشمند می‌توان گفت که اختلاف قیمت موجود در بین این دو محصول به نمایشگرهای به کار رفته در آن‌ها نیز مربوط است. گوگل گفته است که در تاریخ 12 مهر (4 اکتبر) از دو گوشی جدیدش رونمایی می‌کند. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که در این بازه زمانی باقیمانده اطلاعات بیشتری در مورد سخت افزارها و سایر جزییات گوشی‌های گوگل پیکسل 2 ایکس ال و پیکسل 2 در اختیار کاربران قرار گیرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر