;
coinex

دسترسی به نوار نوتیفیکیشن ها با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش نوت 8

دسترسی به نوار نوتیفیکیشن ها با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش نوت 8یکی از اساسی ترین ویژگی هایی که در گوشی های سامسونگ وجود ندارد، دسترسی به نوار نوتیفیکیشن ها با کشیدن انگشت روی نمایشگر است؛ اما نه صفحه نمایش نوت 8 !

کاربران گوشی های سامسونگ مدتهاست که منتظر چنین قابلیتی هستند؛ خوشبختانه این ویژگی به لطف نمایشگر بزرگ، به گوشی های گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس راه پیدا کرد.

سامسونگ به این نتیجه رسید که کشیدن انگشت به سمت بالا یا پایین روی هر قسمتی از صفحه نمایش می تواند ایده خوبی باشد. برای باز کردن نوار نوتیفیکیشن ها باید بالاترین قسمت صفحه نمایش را به سمت پایین می کشیدیم؛ اما دسترسی به این حالت در صفحه نمایش نوت 8 به دلیل بزرگ بودن آن می تواند ناخوشایند باشد.

جدیدترین آپدیت رابط کاربری Experience UI برای گوشی نوت 8 و سایر پرچمداران سری گلکسی سامسونگ، شرایطی را فراهم می کند تا کاربر بتواند با کشیدن انگشت روی هر قسمتی از صفحه نمایش نوت 8 یا گلکسی اس 8 پلاس به نوار نوتیفیکیشن ها دسترسی داشته باشد. در ادامه روش فعال کردن این قابلیت را به شما آموزش می دهیم:

  1. جدیدترین آپدیت اپلیکیشن TouchWiz Home screen را دانلود کنید. اگر این آپدیت هنوز در دسترس شما نیست، می توانید به “منابع ناشناش” اجازه دهید تا آپدیت برایتان دانلود شود.
  2. از این دستور پیروی کنید: Settings> Display>Home screen؛ سپس قسمت Quick-open notification panel را روشن کنید.
  3. به صفحه اصلی یا هوم بروید، هر قسمتی از صفحه نمایش نوت 8 را با انگشتان خود بکشید تا نوار نوتیفیکیشن ها ظاهر شود؛ با کشیدن دوباره می تواد لایه دوم را باز کنید.
  4. انگشتان را به سمت بالا بکشید تا نوار استاتوس به قسمت بالای نمایشگر بازگردد.

به همین سادگی!

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر