;
coinex

گوشی هوشمند موتو ایکس 4 با سیستم عامل اندروید وان به زودی وارد بازار می‌شود!

گوشی هوشمند موتو ایکس 4 با سیستم عامل اندروید وان به زودی وارد بازار می‌شود!چند وقت پیش یکی از منابع خبری گفته بود که موتو ایکس 4 (Moto X4) با سیستم عامل اندروید وان (Android One) هم وارد بازار می‌شود؛ ظاهرا این خبر درست بوده است.

اخیرا اطلاعاتی در مورد نسخه اندروید وان گوشی موتو ایکس 4 در سایت شرکت پروژکت فای (Project Fi) که به گوگل تعلق دارد، منتشر شده است به همین دلیل می‌توان گفت که مشتریان شرکت پروژکت فای هم اکنون به یک گوشی هوشمند ارزان هم برای خرید دسترسی دارند زیرا این شرکت تا قبل از این که اطلاعات موتو ایکس 4 را در سایت خود ثبت کند، تنها گوشی‌های پیکسل (Pixel) و پیکسل ایکس ال (Pixel XL) گوگل را عرضه می‌کرد؛ البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که پروژکت فای گوشی‌های نکسوس 5 ایکس (Nexus 5X) و نکسوس 6 پی (Nexus 6P) را هم برای مدتی عرضه می‌کرد اما این دو محصول دیگر از طرف این شرکت عرضه نمی‌شوند.

یکی از ویژگی‌های خاص گوشی‌هایی که از طرف شرکت پروژکت فای عرضه می‌شوند این است که محصولات این شرکت به دلیل داشتن نرم افزارهای خاص توانایی تغییر شبکه را دارند و حال موتو ایکس 4 هم به عضوی از خانواده این محصولات تبدیل شده است. همه ویژگی‌های مدلی از موتو ایکس 4 که توسط شرکت پروژکت فای عرضه می‌شود با نسخه‌ای که هم اکنون در بازار وجود دارد، یکسان است تنها با این تفاوت که مدل قابل عرضه توسط این شرکت به سیستم عامل اندروید وان مجهز شده و از این رو فاقد هر گونه نرم افزار اضافی سنگین است؛ اندروید وان نسخه خام سیستم عامل اندروید محسوب می شود.

گوگل تایید کرده است که موتو ایکس 4 تا پایان سال میلادی جاری بروزرسانی سیستم عامل اندروید 8 اورdو را دریافت می‌کند؛ این غول فناوری همچنین گفته است که کاربران ایکس 4 از اولین کاربرانی هستند که سیستم عامل اندروید پی (Android P) را بر روی گوشی خود نصب می‌کنند.

پروژکت فای گفته است که موتو ایکس 4 را با قیمت 399 دلار عرضه می‌کند. مشتریان این شرکت می‌توانند یک گوشی نکسوس به این شرکت بدهند و در ازای آن مبلغی معادل 165 دلار را دریافت کنند. کاربرانی که قبل از تاریخ 13 مهر (5 اکتبر) گوشی نکسوس خود را به شرکت پروژکت فای تحویل دهند، علاوه بر مبلغ فوق 50 دلار هم اعتبار هدیه از این شرکت دریافت می‌کنند.

شما هم اکنون می‌توانید مدل اندروید وان گوشی هوشمند موتو ایکس 4 را از وب سایت شرکت پروژکت فای در دو رنگ مشکی و آبی پیش خرید کنید.

مشخصات گوشی موتو ایکس 4

نمایشگر 5.2 اینچی 1920 در 1080 پیکسلی آی پی اس ال سی دی دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به دیافراگم F2 و توانایی پشتیبانی پایدارسازی تصویر باتری 3000 mAH رم 3 گیگابایتی و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 630
قیمت 440 دلار (در سایت آمازون) وزن 163 گرم حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD

عرضه شده در تاریخ 10 مرداد 96 (1 اوت 2017)

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر