;
coinex

احتمال عرضه نسخه بتا اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس وجود دارد

احتمال عرضه نسخه بتا اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس وجود دارد

بر اساس یک گزارش جدید احتمالا سامسونگ نسخه بتا اندورید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در آینده‌ی نه چندان دور عرضه خواهد کرد.

این خبر پس از این که کمپانی سامسونگ چند هفته قبل اعلام کرد که توسعه‌ جدیدترین سیستم‌عامل گوگل را برای هردو پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس آغاز کرده، منتشر شد.

در این گزارش جدید آمده که سامسونگ تصمیم دارد یک برنامه آزمون نسخه بتا اندورید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8 و اس پلاس را آغاز کند. در همین حال نسخه‌ها‌ی جدید سیستم‌عامل این محصولات با شماره سریال‌های G950FXXE1ZQI7 و G955FXXU1ZQI7 به ترتیب برای پرچم‌داران دوگانه‌ی سامسونگ در اینترنت رویت شده است.

لازم به ذکر است که حرف Z در شماره سریال این سیستم‌عامل‌ها نشان دهنده‌ بتا بودن این نسخه‌هاست؛ زیرا سال گذشته نیز همین حرف در نسخه‌های بتا اندورید 7.0 نوقا که برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج منتشر شده بود، وجود داشت.

البته با اینکه مشخص نیست کمپانی سامسونگ چه زمانی نسخه بتا اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را برای عموم عرضه می‌کند، اما این احتمال وجود دارد که زودتر از چیزی که انتظار می‌رود، عرضه‌ی این آپدیت‌های بتا آغاز شوند.

به لطف سیستم ماژولار جدید گوگل برای اندروید با نام پروژه تریبل (Project Treble) توسعه‌دهندگان این سیستم‌عامل می‌توانند هر تغییری که نیاز باشد را برای این سیستم‌عامل عرضه کنند. این ویژگی موجب می‌شود که تولیدکنندگان تلفن همراه بتوانند با سرعت بیشتری به‌روزرسانی جدیدترین نسخه‌ از سیستم‌عامل گوگل را برای محصولات خود آماده کنند.

ممکن است سامسونگ برنامه‌ بتا اندورید اوریو را در یک یا چند کشور اجرا کند و جزئیات بیشتر نسخه بتا اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهد شد و اگر شما نیز مشتاق داشتن نسخه‌های بتا این سیستم‌عامل روی گوشی خود هستید، منتظر و امیدوار باشید که این نسخه‌ها به دست شما نیز برسد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر