;
coinex

تاخیر در عرضه آیفون ایکس ؛ روند تولید همچنان با مشکل مواجه است!

تاخیر در عرضه آیفون ایکس ؛ روند تولید همچنان مشکل دارد!
هنگامی که اپل گوشی‌های جدید آیفون 2017 خود را معرفی می‌کرد، اعلام کرد برخلاف گوشی‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس که در همین ماه راهی بازار خواهند شد، عرضه آیفون ایکس با تاخیر همراه خواهد بود.

آیفون X اپل، یک گوشی هوشمند منحصر به فرد است که اپل آن را به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون معرفی کرد و ویژگی‌های خاصی را به آن افزود، اما گفته می‌شد که ورود این دستگاه به بازار تاخیر خواهد داشت. ماه نوامبر (حوالی آبان ماه) زمانی بود که برای عرضه آیفون ایکس در نظر گرفته شده بود.

این در راستای گزارش‌های قبلی است که نشان می‌داد آیفون ایکس به دلیل مشکلاتی که در پروسه تولید آن وجود دارد، با کمی تاخیر به بازار عرضه می‌شود و اکنون گزارش جدیدی که در فضای آنلاین منتشر شده، این مورد را تایید می‌کند.

به گفته یکی از تحلیلگران این صنعت به نام کریستوفر کاسو (Christopher Caso)، تولید نهایی آیفون ایکس هنوز آغاز نشده است. انتظار می‌رود که روند تولید در اواسط ماه اکتبر (اواخر مهرماه) شروع شود. این تحلیلگر اضافه می‌کند که این تاریخ برای شروع تولید آیفون ایکس حدود یک ماه دیرتر از صحبت‌های گذشته است و در مقایسه با پیش بینی‌های اولیه، چیزی در حدود دو ماه تاخیر در روند تولید را نشان می‌دهد.

گزارش کاسو و اعلام تاخیر در روند تولید و عرضه آیفون ایکس شبیه به شایعاتی است که در همین اواخر منتشر می‌شد. پیش از این نیز گفته شده بود که به دلیل مشکلاتی که در پروسه تولید آیفون X وجود دارد، این دستگاه در ماه اکتبر و یا نوامبر به بازار عرضه می‌شود.

پیچیدگی‌های مربوط به تولید آیفون ایکس می‌تواند مربوط به صفحه نمایش‌های تولید شده این دستگاه توسط سامسونگ باشد. غول تکنولوژی کره در راستای تعهدات خود به اپل، باید فرآیند تولید خود را تغییر دهد. در برخی از منابع خبری به این نکته نیز اشاره شده است که به دلیل مشکلات موجود در تولید آیفون ایکس، ممکن است که این دستگاه در سال 2018 راهی بازار شود، البته این تحلیل کمی غیرعادی و عجیب نشان می‌دهد!

در روزهای آینده خبرهای بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد. مطمئنا اپل باید برای آنکه تب و تاب مشتریان خود را برای خرید آیفون ایکس حفظ کند، هر چه زودتر این دستگاه را به بازار عرضه کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر