;
coinex

تصاویر جدیدی از هواوی مایمانگ 6 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

تصاویر جدیدی از هواوی مایمانگ 6 قبل از رونمایی رسمی منتشر شدگوشی هواوی مایمانگ 6 تا یک روز آینده یعنی 31 شهریور (22 سپتامبر) رونمایی می شود. کمپانی هواوی به تازگی این خبر را تایید کرده و برخی از تصاویر این موبایل در فضای آنلاین منتشر شده اند.

تا به حال تصاویر و رندرهای متعددی از گوشی هواوی مایمانگ 6 به بیرون درز کرده است؛ تصاویری که امروز به دست رسانه ها رسیده، به نوعی طراحی نهایی این موبایل را تایید می کند. این تصاویر همچنین با شایعات و اخباری که در گذشته پیرامون هواوی مایمانگ 6 شنیده بودیم، مطابقت دارد.

چهار تصویر جدید از هواوی مایمانگ 6 به بیرون درز کرده که موبایل نامبرده را در رنگ های سفید و مشکی نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید، هیچ دکمه فیزیکی در نمای جلویی مایمانگ 6 دیده نمی شود؛ چند دکمه روی نمایشگر طراحی شده اند. یک نوار مشکی رنگ در حاشیه نمایشگر قرار دارد که اصلا خوشایند نیست؛ اما باتوجه به تصاویر دیگر متوجه می شویم که این بخش جزء طرح نهایی نیست. در غیر اینصورت، حاشیه های آن قطورتر از چیزی است که از گوشی های امروزی انتظار می رود. نام برند هواوی نیز زیر نمایشگر طراحی شده و حاشیه های خمیده ای برای این موبایل در نظر گرفته شده است. دکمه های تنظیم صدا و پاور/قفل نیز در لبه سمت راستی هواوی مایمانگ 6 قرار گرفته اند. اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی تعبیه شده و پایین تر از تنظیمات دوربین دوگانه خودنمایی می کند. فلاش LED کمی بالاتر از دوربین قرار دارد.

سایر مشخصات هواوی مایمانگ 6

هواوی مایمانگ 6 به تازگی تاییدیه تنا را به دست آورده و بسیاری از مشخصات آن فاش شده است. گوشی هوشمند هواوی مایمانگ 6 که در بازارهای جهانی (به غیر از چین) با نام هواوی جی 10 معرفی می شود، از نمایشگر 5.9 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 2160 در 1080 برخوردار است. یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برای این موبایل در نظر گرفته شده که همراه با تراشه هشت هسته ای با قدرت پردازش 2.36، تامین قدرت مایمانگ 6 را به عهده دارند. باتری 3240 میلی آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگه می دارد. اندروید 7.0 نوقا همراه با رابط کاربری EMUI هواوی به صورت پیش فرض روی این اسمارت فون اجرا می شود. دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی در نمای پشتی و دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی تعبیه شده اند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر