;
coinex

معرفی بازیهای جدید شرکت سونی در نمایشگاه بازی توکیو 2017

بازیهای جدید شرکت سونی

شرکت بازی سازی ژاپنی سونی (Sony) روز گذشته با حضور در سالن کنفرانس نمایشگاه بازی توکیو 2017  (Tokyo Game Show) سال 2017 میلادی، به معرفی آخرین بازی‌های مخصوص کنسول پلی استیشن 4 و سامانه واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر (PSVR) که قرار است سال آینده راهی بازارهای جهانی شود، پرداخت.

شرکت سونی در اقدامی مشابه با نمایشگاه E3 سال جاری، با نمایش میان پرده‌هایی از عناوین موفق قدیمی خود مانند Call of Duty:WWII، Read Dead Redemption و بازی جدید Shadow of the Colossus به جلسه رسمیت بخشید.

بازیهای جدید شرکت سونی در نمایشگاه بازی توکیو 2017

بازیهای جدید شرکت سونی که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت عبارتند از:

  • بازی Monster Hunter برای کنسول‌های PS4 و ایکس باکس
  • بازی Final Fantasy 9 برای کنسول PS4
  • بازی Left Alive برای کنسول PS4
  • بازی Zone of the Enders برای کنسول PSVR
  • بازی Neko Atsume برای کنسول PSVR

بازی Monster Hunter

برای بسیاری از علاقمندان دنیای بازی‌های کامپیوتری، اعلام زمان عرضه بازی Monster Hunter : World یکی از جذاب‌ترین خبرهای روز به شمار می آید. بر اساس اعلام شرکت سونی، این بازی در تاریخ 26 ژانویه سال آینده میلادی (سال 2018 میلادی) که برای کنسول‌های بازی PS4 و ایکس باکس وان (XBOX One) طراحی شده، راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

اما هنوز اطلاعی از زمان ارائه بازی Monster Hunter : World برای کامپیوترهای خانگی و سیستم عامل ویندوز (Windos) که یکی از بازیهای جدید شرکت سونی برای سال آینده میلادی خواهد بود، داده نشده است. علاوه بر این، شرکت سونی از یک نمونه مخصوص کلکسیونرها و همچنین یک تریلر جدید نیز رونمایی کرد. شرکت کپ کام (Capcom) نیز اعلام کرد که در ماه دسامبر سال جاری، نسخه ای از کنسول PS4 با نام PS4 Pro در دسترس علاقمند کشور ژاپن قرار خواهد گرفت.

بازی Final Fantasy 9

آخرین نگارش بازی Final Fantasy 9 که برای اولین بار در سال 2000 میلادی معرفی شد. نسخه جدید این بازی که برای کنسول بازی PS4 طراحی شده، هم اکنون برای دانلود در فروشگاه پلی استیشن قرار گرفته و تا روز بیست و ششم ماه سپتامبر با تخفیفی ویژه برای اعضا رسمی فروشگاه پلی استیشن به فروش خواهد رسید.

بازی Left Alive

بازی Left Alive یکی دیگر از بازیهای جدید کنسول PS4 بود که در نمایشگاه بازی توکیو 2017 از آن رونمایی شد. این بازی با سیستم عامل ویندوز و کنسول PS4 همخوانی دارد. تیم طراحی این بازی متشکل از اسامی مطرحی مانند اشخاص فهرست زیر بوده که هر کدام به نحوی در این پروژه سهیم هستند:

  • یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa) از اعضای تیم طراحی بازی Metal Gear برای طراحی شخصیت‌ها
  • شین جی هاشیموتو (Shinji Hashimoto) از اعضای تیم طراحی بازی Final Fantasy به عنوان تهیه کننده
  • توشیفومی نابشیما (Toshifumi Nabeshima) از اعضای تیم طراحی بازی Armored Core
  • تاکایوکی یاناسه (Takayuki Yanase) از اعضای تیم طراحی بازی Ghost in the Shell : Arise

تریلر بازی Left Alive نمونه‌ای واضح نبوده و به جز وجود فضایی آخرالزمانی، اطلاعاتی در زمینه محیط، داستان و شخصیت‌های این بازی منتشر نشده است. بازی Left Alive بر اساس اعلام قرار است که در سال 2018 در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

بازی Zone of the Enders

شرکت سونی توجه ویژه ای به بازی‌های کنسول PSVR خود داشته و از هر فرصتی برای معرفی نمونه‌های جدید آن بهره می گیرد. این بازی که محصول شرکت کونامی (Konami) است، برای اولین بار در سال 2001 برای کنسول بازی پلی استیشن 2 منتشر شد.

بر اساس اعلام شرکت سونی ، نسخه جدید و بهینه‌ سازی شده بازی Zone of the Enders با گرافیک 4K در بهار سال آینده میلادی (سال 2018 میلادی) برای کنسول PSVR عرضه خواهد شد. هنوز از جزئیات این بازی خبری منتشر نشده است.

بازی Neko Atsume

یکی دیگر از بازیهای جدید شرکت سونی بازی Neko Atsume  بود. این بازی یک نمونه بازی ساده بوده که برای اولین بار برای گوشی‌های تلفن همراه هوشمند عرضه شد. بر اساس اعلام سونی این بازی در سال آینده میلادی (سال 2018 میلادی) در اختیار کاربران کنسول PSVR نیز قرار خواهد گرفت.

 

منبع : Techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر