;
coinex

معرفی خودروی جدید هایما اس 5 توربوشارژ ؛ آغاز فروش از 2 مهرماه

 

معرفی خودروی جدید هایما اس5 توربوشارژ ؛ آغاز فروش از 2 مهرماه

هایما اس 5 توربو یکی از محصولات جدید شرکت ایران خودرو است. این خودرو یک نمونه در خودروهای کلاس بدنه شاسی بلند سایز کوچک یاکراس اوور شهری است و معمولا این خودروها را با نام کامپکت کراس اوور (Compact Cross over) در سطح جهان شناسایی می‌کنند.

در سال 2015 در نمایشگاه گوانگ ژو، هایما اس 5 توربو توانست برنده جایزه سالانه بهترین SUV شهری شود و همچنین این خودرو 5 ستاره ایمنی را نیز از C-NCAP دریافت کرده است.

معرفی خودروی جدید هایما اس5 توربوشارژ

ویژگی‌های هایما اس 5 توربو

این خودرو دارای یک طراحی مدرن، زیبا و ایمن است و از تجهیزلا نسبتا قابل قبولی در ساخت آن استفاده شده است. این خودرو یک محصول متفاوت است که توانسته است توجه مشتریان را به خود جلب نماید. این خودرو دارای امتیازاتی است که از جمله می‌توان به طراحی کنسول آن اشاره نمود. کنسول وسط به گونه ای طراحی شده است که فضای بیشتری را در اختیار پاها در فضای صندلی جلو فراهم می‌کند.

 هایما اس5 توربوشارژ

این خودرو دارای صندلی های برقی است و روکش چرمی آن نیز رانندگی بهتری را باعث می‌شود. اگر بخواهیم هایما اس 5 توربو را از نظر ضریب درگ (نیرویی که بر یک جسم در حال حرکت وارد می‌شود) با رقبایش مقایسه کنیم باید گفت که هایما اس 5 توربو در سطح پایین تری قرار دارد؛ البته این امر باعث صرفه جویی در هزینه بنزین و ثبات بیشتر در رانندگی می‌شود.


بیشتر بخوانید:

پیش فروش هایما اس 5 توربوشارژ اتوماتیک

مشخصات فنی هایما اس 7 توربو


.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر