;
coinex

8 ویژگی دوست داشتنی از آیفون 8 [تماشا کنید]

8 ویژگی دوست داشتنی از آیفون 8 اپل امروز هم‌زمان با شروع عرضه‌ی دو پرچم‌دار جدید خود، یک ویدیوی تبلیغاتی با عنوان “8 ویژگی دوست داشتنی از آیفون 8” را نیز منتشر کرده است.

فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در آمریکا و برخی دیگر از نقاط جهان از امروز آغاز شده است؛ کمپانی اپل نیز برای جذب بیشتر مشتریان این محصولات، یک تیزر تبلیغاتی برای نشان دادن 8 ویژگی دوست داشتنی این دو محصول جدید خود منتشر کرده است.

این 8 ویژگی از آیفون 8 شامل: نورپردازی عکس‌های پرتره، شیشه‌ی پنل پشتی مقاوم، شارژ بی‌سیم، چیپست جدید A11 بیونیک، نمایشگر تقویت شده‌ی رتینا HD و قابلیت‌های مربوط به واقعیت افزوده در این محصولات می‌شوند که تقریبا اکثر این موارد پیش از این نیز در اخبار عنوان شده بودند.

ناگفته پیداست که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس با وجود چنین امکاناتی، از محصولات خانواده‌ی آیفون 7 شرکت اپل بهتر هستند؛ از طرف دیگر، معرفی آیفون ایکس به عنوان اولین گوشی با نمایشگر بدون حاشیه اپل، توجه بسیار زیادی را به خود معطوف کرده و کاملا بر جذابیت این دو گوشی جدید اپل سایه افکنده است. هرچند که متاسفانه آیفون ایکس یک محصول گران قیمت 999 دلاری است و تا 3 نوامبر (12 آبان) نیز به بازار عرضه نخواهد شد.

مدیر عامل اپل، تیم کوک، امروز در بازدید از یکی از فروشگاه‌های این شرکت معتقد بود که مشتریان استقبال بسیار خوبی از آیفون 8 و آیفون 8 پلاس داشته‌اند.

اما در ادامه پس از تماشای این ویدئوی تبلیغاتی اپل به ما بگویید که نظر شما چیست و آیا معتقدید این محصولات اپل می‌توانند فروش موفقی را تجربه کنند؟

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر