;
coinex

انتشار تصاویری که با دوربین میزو ام 6 گرفته شده اند از قدرت این دوربین خبر می دهد

 

انتشار تصاویری که با دوربین میزو ام 6 گرفته شده اند از قدرت این دوربین خبر می دهدکمپانی میزو به تازگی از گوشی مقرون به صرفه خود یعنی میزو ام 6 رونمایی کرده و پس از آن، برخی از تصاویر رسمی که با دوربین این اسمارت فون به ثبت رسیده را منتشر کرده است.

در گالری زیر برخی از این نمونه عکس ها را مشاهده خواهید کرد؛ البته به دلیل فشرده سازی، کمی از کیفیت آنها کاسته شده که امیدواریم آن را به حساب بد بودن کیفیت دوربین نگذارید.

نکته دیگر اینکه تصاویر موجود با دوربین اصلی میزو ام 6 به ثبت رسیده اند. این موبایل از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور رنگ RGBW و دیافراگم f/2.2  همراه است و یک دوربین 5 مگاپیمسلی نیز برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است. این دوربین با قابلیت ArcSoft الگوریتم های تثبیت تصویر همراه شده که به کاهش نویز کمک کرده و کیفیت عکاسی HDR را بهبود می بخشد. عکس هایی که توسط کمپانی میزو منتشر شده، حقیقتا با کیفیت هستند و رنگ های زیادی در آنها دیده می شود که تعادل خوبی دارند.

همانطور که مشاهده می کنید، کیفیت عکس ها در نور زیاد ساحل و نور شدید آفتاب بسیار بالاست. متاسفانه هیچ عکسی که در شرایطی با نور کم ثبت شده باشد، منتشر نشده؛ بنابراین باید منتظر بررسی های منتقدان بمانیم تا از کیفیت عکس ها در این شرایط نیز باخبر شویم.

مشخصات میزو ام 6

گوشی میزو ام 6 یک گوشی میان رده با بدنه فلزی است. این موبایل از نمایشگر 5.2 اینچی اچ دی با رزولوشن 1280 در 720 برخوردار است. طراحی و مشخصات این موبایل به نسل قبلی یعنی میزو ام 5 شباهت دارد. یک تراشه هشت هسته ای 64 بیت که برند آن مشخص نیست، با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز تامین قدرت میزو ام 6 را به عهده دارد. این اسمارت فون در دو گزینه رم 2 و 3 گیگابایتی و حافظه 16 و32 گیگابایتی عرضه می شود. یک باتری 3070 میلی آمپر ساعتی برای این موبایل تعبیه شده و اندروید 7.0 نوقا درکنار رابط Flyme6 روی آن اجرا می شود. این دستگاه در رنگ های نقره ای، طلایی، مشکی و آبی در دسترس خواهد بود.

انتشار تصاویری که با دوربین میزو ام 6 گرفته شده اند از قدرت این دوربین خبر می دهد انتشار تصاویری که با دوربین میزو ام 6 گرفته شده اند از قدرت این دوربین خبر می دهد انتشار تصاویری که با دوربین میزو ام 6 گرفته شده اند از قدرت این دوربین خبر می دهد انتشار تصاویری که با دوربین میزو ام 6 گرفته شده اند از قدرت این دوربین خبر می دهد انتشار تصاویری که با دوربین میزو ام 6 گرفته شده اند از قدرت این دوربین خبر می دهد

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر