coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصویری از پنل اصلی گوشی هواوی آنر وی 10 به بیرون درز کرد

تصویری از پنل اصلی گوشی هواوی آنر وی 10 به بیرون درز کردبه تازگی تصویری از پنل اصلی گوشی هوشمند هواوی آنر وی 10 در فضای آنلاین منتشر شده است؛ در ادامه به جزئیات دقیق تر آن می پردازیم؛ با تکراتو همراه شوید:

تنها سه ماه تا پایان سال 2017 باقی مانده و بسیاری از موبایل هایی که انتظار داشتیم، معرفی و یا عرضه شده اند؛ بنابراین عجیب نیست که اخبار و شایعات پیرامون گوشی های سال آینده بر سر زبان ها بیفتند. یکی از این موبایل ها که انتظار می رود در سال 2018 معرفی شود، گوشی هوشمند هواوی آنر وی 10 است که به تازگی در تصاویری خودنمایی کرده است. تصویر جلویی این موبایل، تصویری از این موبایل را در ذهن هواداران ایجاد می کند.

همانطور که مشاهده می کنید، آنر وی 10 به نمایشگر مسطح مجهز خواهد شد که حاشیه های بسیار باریکی دارد. حاشیه های سمت راست و چپ بسیار باریک بوده و حاشیه های لبه بالایی تنها برای دوربین سلفی، فلاش LED، سنسور نور و قسمت گوشی در نظر گرفته شده است.

اینطور که به نظر می رسد، هواوی همچنان قصد دارد از دکمه هوم فیزیکی استفاده کند؛ این دکمه احتمالا جایگاه اسکنر اثرانگشت نیز خواهد بود.

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی هوشمند هواوی آنر وی 10 از جدیدترین پردازنده کمپانی هواوی یعنی کایرین 970 (Kirin 970) بهره خواهد برد؛ این اولین تراشه هوش مصنوعی کمپانی هواوی است.

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، انتظار می رود این موبایل هوشمند در سال 2018 معرفی شود.

همانطور که مشاهده می کنید، آنر وی 10 به نمایشگر مسطح مجهز خواهد شد که حاشیه های بسیار باریکی دارد.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر