;
coinex

جزییات جدیدی از گوشی هوشمند پرچمدار میت 10 پرو هواوی

جزییات جدیدی از گوشی هوشمند پرچمدار میت 10 پرو هواوی!
یک منبع خبری امروز یک تصویر جدید را از گوشی میت 10 پرو هواوی در فضای مجازی منتشر کرد. منتقدان گفته‌اند که این عکس احتمالا توسط منابع چینی منتشر شده است.

تصویری که در انتهای این خبر مشاهده می‌کنید، به تصاویری که تا به امروز از جدیدترین و قدرتمندترین گوشی پرچمدار هواوی منتشر شده است، شباهت‌های زیادی دارد. این تصویر نشان می‌دهد که هواوی میت 10 پرو (Mate 10 Pro) از یک نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 یا (2:1) و طراحی تقریبا بدون حاشیه بهره می‌برد.

عکس جدید بدون شک از طرف هواوی منتشر نشده است؛ زیرا نه تنها کیفیت تصویر پایینی دارد و هیچ اثری از دوربین سلفی در آن دیده نمی‌شود، بلکه در آن شارژ باتری گوشی نیز در حدود 70 درصد نشان داده شده است. در این زمینه باید به این نکته اشاره کرد که معمولا دپارتمان بازاریابی شرکت‌های مشهور به دلایل مختلف روانشناختی عکس یک گوشی هوشمند را با شارژ باتری تقریبا پر منتشر می‌کنند.

نکته گیج کننده دیگری که در رابطه با این تصویر وجود دارد این است که در بالای گوشی نشان داده شده در این تصویر دو آیکون نشان دهنده شارژ باتری دیده می‌شود. این مشخصه می‌تواند دلیل دیگری بر عدم دقت طراح عکس یا صحت نداشتن این تصویر باشد.

با همه این تفاسیر می‌توان گفت که شکل کلی نمایش داده شده از میت 10 پرو هواوی و استفاده از یک دوربین اصلی دوگانه در ساخت گوشی پرچمدار جدید از ویژگی‌های این تصویر هستند که با خبرها، شایعه‌ها و عکس‌هایی که تا به حال از این گوش هوشمند توسط سایر منابع خبری و خود شرکت هواوی منتشر شده‌اند، تطابق دارند.

جزییاتی که تا به حال از گوشی پرچمدار جدید سازنده چینی ارائه شده است، از این امر حکایت می‌کنند که این گوشی هوشمند به دوربین‌های برند لایکا (Leica) و تراشه های سیلیکون کایرین 970 (HiSilicon Kirin 970) که به عنوان اولین تراشه هوش مصنوعی واقعی هواوی شناخته می‌شود، مجهز شده است. با توجه به خبرها و جزییات قبلی منتشر شده در رابطه با هواوی میت 10 پرو، می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند با یک نمایشگر 6 اینچی QHD، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD و باتری جدانشدنی 4,200mAh وارد بازار شود.

هواوی اخیرا تایید کرده است که در تاریخ 24 مهر (16 اکتبر) از گوشی پرچمدار اندروید خود رونمایی می‌کند، اما منابع خبری گفته‌اند که این سازنده خوشنام در کنار میت 10 پرو هواوی سه گوشی هوشمند دیگر به نام هواوی میت 10 (Mate 10)، هواوی میت 10 پلاس (Mate 10 Plus) و هواوی میت 10 لایت (Mate 10 Lite) را نیز به کاربران و طرفدارانش معرفی خواهد کرد.

هواوی به احتمال زیاد همه گوشی‌های جدیدش را در ماه نوامبر (10 آبان تا 10 آذر) وارد بازار می‌کند با وجود این هنوز مشخص نیست که کدام یک از این 4 گوشی هوشمند در اختیار کاربران غربی قرار می‌گیرد. سازنده چینی گفته است که رویداد جدیدش را در شهر مونیخ در کشور آلمان برگزار می‌کند، از این رو می‌توان احتمال داد که گوشی پرچمدار جدید این سازنده در اروپا هم عرضه شود.

میت 10 پرو هواوی

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر