;
coinex

گوشی مایکرومکس سلفی 3 رونمایی شد؛ مجهز به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی!

گوشی مایکرومکس سلفی 3 رونمایی شد؛ مجهز به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی!مایکرومکس دو ماه پیش از سلفی 2 به عنوان یک گوشی اقتصادی رونمایی کرد؛ سلفی 3 محصول جدید سازنده هندی، به عنوان جانشین سلفی 2 با چند بروزرسانی معرفی شده است.

سلفی 3 (Selfie 3) مانند گوشی قبلی مایکرومکس با هدف ساختن یک گوشی مجهز به یک دوربین سلفی قدرتمند ساخته شده است. این گوشی هوشمند از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ساخته شده توسط شرکت سامسونگ با توانایی پشتیبانی حالت‌های عکس برداری پورتریت مد (portrait mode) و 52 ام پی سوپر پیکسل (52MP Super Pixel) بهره می‌برد. مایکرومکس (Micromax) این دوربین را به یک فلش نیز مجهز کرده است.

منابع خبری گفته‌اند که گوشی دو سیمکارته هوشمند سلفی 3 از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به فلش ال ای دی، اسکنر اثر انگشت، نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 435، واحد پردازش گرافیکی آدرینو 505، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، باتری 3000mAh، سیستم عامل اندروید 7 نوقا و قابلیت‌های اتصالی VoLTE و بلوتوث 4.2 بهره می‌برد.

سلفی 3 قرار است که در دو رنگ مشکی و آبی با یک برچسب قیمت 185 دلاری وارد بازار شود. مایکرومکس چند وقت پیش هم محصولی را با نام کانواس اینفینیتی (Canvas Infinity) با یک نمایشگر تمام صفحه 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 425، باتری 2900mAh و رم 3 گیگابایتی با قیمت 185 دلار عرضه کرده بود. سلفی 3 هم اکنون در کشور هند به فروش می‌رسد.

سلفی 3

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر