;
coinex

جزییات جدیدی در مورد تبلت سرفیس پرو ال تی ای مایکروسافت!

جزییات جدیدی در مورد تبلت سرفیس پرو ال تی ای مایکروسافت!یک مرکز فروش اخیرا به طور کاملا تصادفی جزییاتی را در مورد تبلت سرفیس پرو ال تی ای منتشر کرده است؛ در این مطلب به ارائه این جزییات پرداخته‌ایم.

چند وقت پیش منابع خبری گفته بودند که مایکروسافت می‌خواهد از یک مدل ارتقاء یافته تبلت سرفیس پرو با توانایی پشتیبانی قابلیت اتصالی ال تی ای در ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) رونمایی کند اما ظاهرا یک شرکت خرده فروشی انگلیسی به نام میسکو (Misco) به طور کاملا تصادفی اطلاعاتی را در مورد این محصول ارائه کرده و در وب سایت خود این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که تبلت سرفیس پرو ال تی ای (Surface Pro LTE) مایکروسافت را پیش خرید کنند.

مایکروسافت به احتمال زیاد چندان از این که اطلاعات تبلت جدیدش فاش شده است ناراحت نیست زیرا چند وقت پیش گفته بود که می‌خواهد تبلتی را با قابلیت اتصال به شبکه‌های موبایل و وای فای وارد بازار کند؛ این احتمال وجود دارد که این سازنده باز هم بتواند با رونمایی از ویژگی‌های سرفیس پرو ال تی ای در رویداد خودش کاربران و طرفدارانش را شگفت زده کند.

مشخصات تبلت سرفیس پرو ال تی ای

تصویری که شرکت میسکو در صفحه پیش خرید تبلت جدید مایکروسافت منتشر کرده توسط یک منبع خبری به نام اسلش گیر (SlashGear) ارائه شده است. جزییات موجود در این تصویر از این امر حکایت می‌کنند که مایکروسافت می‌خواهد تبلت سرفیس پرو ال تی ای را در دو مدل عرضه کند.

سرفیس پرو ال تی ای

طبق اطلاعات ارائه شده توسط این تصویر مدل پایه تبلت جدید از نسل هفتم پردازشگر کور آی 5 (Core i5) اینتل (Intel)، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی اس اس دی (SSD) و یک نمایشگر 12.3 اینچی بهره می‌برد و قرار است که با قیمتی در حدود 1400 دلار وارد بازار شود.

تصویر منتشر شده توسط اسلش گیر نشان داده است که مدل پیشرفته سرفیس پرو ال تی ای تنها از نظر رم و حافظه داخلی با مدل پایه این تبلت تفاوت دارد، به این نحو که این محصول با یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی در اختیار کاربران گذاشته می‌شود. ظاهرا این تبلت قیمتی در حدود 1800 دلار دارد.

صفحه پیش خریدی که در سایت میسکو ساخته شده بود، هم اکنون بسته شده است و این احتمال هم وجود دارد که دو قیمت فوق قیمت‌های اصلی تبلت‌های جدید مایکروسافت نباشند به همین دلیل توصیه می‌کنیم که تا زمان برگزاری رویداد مایکروسافت در رابطه با محصول جدید این سازنده قضاوت نکنید. طبق اطلاعات موجود مایکروسافت می‌خواهد در تاریخ 9 آبان (31 اکتبر) رویداد رونمایی از تبلت سرفیس پرو ال تی ای را در شهر لندن برگزار کند.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر