;
coinex

این اپلیکیشن های پولی آی او اس موقتا به صورت رایگان در دسترس هستند!

این اپلیکیشن های پولی آی او اس موقتا به صورت رایگان در دسترس هستند!اپ استور مجموعه ای از بهترین اپلیکیشن ها را جمع آوری کرده است. تقریبا همه افراد این اپلیکیشن ها را دوست دارند؛ اما برخی از بهترین اپلیکیشن های آی او اس، با پرداخت مبلغ مشخصی در دسترس هستند. خوشبختانه برخی از اپلیکیشن های پولی آی او اس گاهی اوقات توسط توسعه دهندگان آنها به صورت رایگان منتشر می شوند؛ پس فرصت را از دست ندهید.

فراموش نکنید که این اپلیکیشن های پولی آی او اس تا مدت زمان محدودی رایگان هستند؛ بنابراین اگر به لینک مربوطه مراجعه کرده و قیمت را در کنار آنها مشاهده کردید، باید بدانید که فرصت را از دست داده اید.

بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس

1. ChainWise

1. ChainWise

رستوران مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به سرعت آن را در شهر خود پیدا کنید. چین وایز یک اپلیکیشن مناسب برای سفرهای درون شهری و انتخاب رستوران در نزدیکی خانه شماست. (لینک دانلود)

2. Paintkeep

2. Paintkeep

با این اپلیکیشن می توانید خلاقیت خود را تقویت کرده و عکس هایتان را به آثار هنری تبدیل کنید. برای این کار به رنگ ها و فیلترهای متعدد دسترسی دارید. پینت کیپ برای کاربران آماتور و حرفه ای مناسب است تا بتوانند نقاشی های نامحدودی را تصویرسازی کنند. (لینک دانلود)

3. Professor Ball

3. Professor Ball

توپ سرگردان این بازی معتادکننده، دائما در حال چرخش است تا به موانع برخورد نکند. شما در این بازی باید به توپ کمک کنید. (لینک دانلود)

4. Universal Doctor Speaker

4. Universal Doctor Speaker

این اپلیکیشن چند زبانه با هدف ارائه عبارت های پزشکی طراحی شده که آنها را به 17 زبان مختلف ترجمه می کند. این عبارت های پزشکی که به صورت صوتی پخش می شوند، برای برقراری ارتباط میان بیمار و پزشکان که به زبان بیمار آشنایی ندارند، کاربرد دارد. (لینک دانلود)

5. Blue

5. Blue

اپلیکیشن بلو، خدمات پیش بینی هوای 24 ساعته در محیط اطراف شما را ارائه می دهد. بلو از رابط کاربری جالب و سرگرم کننده ای برخوردار بوده و هر حالت آب و هوایی را در نمای زیبایی نشان می دهد. (لینک دانلود)

6. InstaWeb

6. InstaWeb

اینستاوب یک ابزار کاربردی برای آیفون و آیپد است که می تواند هر وب سایتی را به پی دی اف تبدیل کند. این اپلیکیشن برای دانش آموزان و کاربران حرفه ای که دائما مقاله های آنلاین را ذخیره می کنند، ضروری است. (لینک دانلود)

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر