;
coinex

گوشی نوکیا 2 در آبان ماه به برخی از بازارهای جهانی عرضه می‌شود

گوشی نوکیا 2 در آبان ماه به برخی از بازارهای جهانی عرضه می‌شود
گوشی نوکیا 2 آخرین محصول شایعه شده از برند نوکیاست که اچ ام دی گلوبال قصد دارد تا آن را در سال جاری به بازار عرضه کند.

نوکیا 2 یک گوشی هوشمند ارزان قیمت از این برند فنلاندی است و بر اساس شایعات منتشر شده، در روز معرفی، در کنار یک گوشی هوشمند دیگر خودنمایی خواهد کرد. گفته می شود که این دستگاه مذکور، همان گوشی نوکیا 9 خواهد بود.

چندی قبل نیز تصویری از گوشی نوکیا 2 به بیرون درز کرد که بر روی نمایشگر آن تاریخ 5 نوامبر (14 آبان ماه) دیده می‌شد (تصویر بالا). نمی‌شود فقط با استناد به این تاریخ، زمان معرفی و یا عرضه نوکیا 2 را تایید کرد، اما گویا قطعات پازل به آرامی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

تاریخ عرضه نوکیا 2

به تازگی اسکرین شاتی در فضای مجازی منتشر شده که گفتگوی یکی از طرفداران نوکیا با نمایندگی این برند در میانمار را نشان می دهد. بر اساس این تصویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که نوکیا میانمار قصد دارد تا گوشی نوکیا 2 را در ماه نوامبر یعنی زمانی حوالی آبان ماه، به بازار عرضه کند. البته این به معنای آن نیست که نوکیا 2 در برخی از بازارها زودتر از این تاریخ عرضه نخواهد شد.

این تصویر را در بخش شایعات مربوط به تاریخ عرضه گوشی نوکیا 2 قرار دهید، چرا که نمی توانیم به طور یقین درستی این تصویر را تایید کنیم، اما این خبر نیز در راستای همان شایعاتی است که تاکنون درباره این دستگاه منتشر شده و با آن مطابقت دارد.

مشخصات گوشی نوکیا 2

نوکیا 2 یک گوشی مقرون به صرفه است که با یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی قدرتنمایی خواهد کرد. یک نمایشگر 5 اینچی با کیفیت اچ دی (720 در 1280 پیکسل) زینت بخش پنل جلویی بوده و اسنپدراگون 212 کوالکام، قدرت پردازشی آن را تامین می کند؛ اما تنها با 1 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر