;
coinex

مشکل شنیده شدن صدای نویز هنگام برقراری تماس با آیفون 8 پلاس!

مشکل شنیده شدن صدای نویز هنگام برقراری تماس با آیفون 8 پلاس
برخی از خریداران اولیه آیفون بزرگ‌تر و جدید شرکت اپل مدعی شده‌اند که با مشکل شنیده شدن صدای نویز هنگام برقراری تماس با آیفون 8 پلاس روبرو هستند؛ با ما همراه باشید تا صحت این موضوع را بررسی کنیم.

وب‌سایت MacRumors از روز جمعه یک بخش گفتگو درباره مشکل شنیده شدن صدای نویز هنگام برقراری تماس با آیفون 8 پلاس به راه انداخته که از آن زمان تاکنون کاربران بسیاری از آمریکا، اروپا و استرالیا در این بخش مدعی شده‌اند که آن‌ها نیز با همین مشکل مواجه هستند.

ظاهرا این صدای نویز تنها در هنگام تماس گرفتن یا دریافت تماس از گوشی آیفون 8 پلاس شنیده می‌شود. ضمنا اگر از بلندگو و یا هدفون استفاده کنید، این صدا شنیده نخواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا این اشکال در سخت‌افزار اسپیکر گوشی مکالمه‌ی این دستگاه نیست.

اگر این مشکل سخت‌افزاری بود، در هنگام پخش صدای مکالمه‌ از بلندگوی دستگاه نیز باید این صدای نویز شنیده می‌شد. به علاوه، این صدای نویز به متفاوت بودن شبکه‌ی تلفن همراه نیز ارتباطی ندارد؛ زیرا هنگام استفاده از قابلیت فیس تایم برای مکالمه نیز همین صدای نویز شنیده می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد با یک مشکل نرم‌افزاری روبرو هستیم.

همچنین مشخص شده که فعال یا غیرفعال بودن Wi-Fi، اینترنت 4G و یا حذف کننده نویز صوتی، تاثیری بر این اشکال نخواهد داشت. بخش پشتیبانی اپل نیز با آگاهی از این مشکل به کاربران پیشنهاد داده به منظور برطرف کردن این صدای نویز، آیفون 8 پلاس خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانند و سپس مجددا اطلاعات ذخیره شده‌ی خود در iCloud را بازیابی کنند.

هرچند که این روش برای برخی از کاربران موثر بوده؛ اما در مقابل، برخی دیگر همچنان با مشکل شنیده شدن صدای نویز در هنگام برقرار تماس با آیفون 8 پلاس روبرو بوده و بازگردانی به تنظیمات کارخانه نیز کمکی به آن‌ها نکرده است.

برخی از خریداران موفق شدند به خاطر مواجه شدن با این مشکل، آیفون 8 پلاس خود را تعویض کنند؛ اما این یک راه حل ظاهری، سریع و ساده است و همچنان کاربران این گوشی با این مورد مواجه هستند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر