;
coinex

سیستم عامل آی او اس 11 هم اکنون در 26 درصد از محصولات اپل

سیستم عامل آی او اس 11 هم اکنون در 26 درصد از محصولات اپل
سیستم عامل آی او اس 11 (iOS 11) هفته گذشته منتشر شد و با عرضه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس کار خود را آغاز کرد. این نرم افزار هم اکنون برای مدل‌های آیفون، آیپد و همچنین آخرین نسل از آیپاد تاچ (iPod Touch) در دسترس است.

تنها بعد از یک هفته که از انتشار سیستم عامل آی او اس 11 می‌گذرد، این پلتفرم با 26.5 درصد از محصولات کوپرتینو خودنمایی می‌کند. این مقدار از تطابق دستگاه‌های اپل با این سیستم عامل جدید، نسبت به سال گذشته درصد کمتری را نشان می دهد.

سال گذشته، درست یک هفته بعد از انتشار آی او اس 10، این سیستم عامل چیزی در حدود 34 درصد از محصولات اپل را در بر گرفته بود و اکنون با وجود 26.5 درصد در سال جاری رشد کمتری را نشان می‌دهد.

سیستم عامل آی او اس 11 هم اکنون در 26 درصد از محصولات اپل

این گزارش توسط Mixpanel منتشر شده است. آمار و ارقام اعلام شده توسط این شرکت نشان می دهد که در حال حاضر 67.89 درصد از دستگاه‌های اپل، سیستم عامل آی او اس 10 را اجرا می‌کنند و مابقی نیز به نسخه‌های قدیمی‌تر iOS مجهزند.

مطمئنا در هفته‌های آتی سیستم عامل آی او اس 11 نیز در دستگاه‌های بیشتری از اپل دیده خواهد شد. با ورود آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به بازار، iOS 11 نیز به زودی همه ویژگی‌های خود را آشکار خواهد کرد.

.

منبع: geeky

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر