;
coinex

اطلاعات تازه‌ای در مورد گوشی هوشمند بدون حاشیه میزو فاش شد

گوشی هوشمند بدون حاشیه میزو

مدیر بخش بازاریابی این تولید کننده چینی به تازگی تایید کرده که سال آینده یک گوشی هوشمند بدون حاشیه میزو را ملاقات خواهیم کرد و اکنون اطلاعات بیشتری درباره‌ی این محصول به دست آمده است.

ادعا شده که تصویر رندر شده‌ی بالا طراحی این گوشی هوشمند بدون حاشیه میزو را نمایش می‌دهد، در صورتی که به احتمال فراوان این تصویر یک طراحی مفهومی از این دستگاه است. ضمنا به این دلیل که تاریخ دقیق عرضه‌ی این محصول میزو را نمی‌دانیم ممکن است بیش از انتظارمان به رونمایی این گوشی هوشمند بدون حاشیه میزو نزدیک بوده و تصویر بالا نیز ظاهر نهایی این دستگاه را نمایش دهد.

مشخصات گوشی هوشمند بدون حاشیه میزو

به هر ترتیب بر اساس شنیده‌ها نمایشگر این دستگاه در دو طرف کاملا بدون حاشیه و در بالا و پایین آن حاشیه بسیار کمی خواهد داشت؛ چیزی نزدیک به طراحی ال‌جی V30 اما طراحی کلی این دو محصول مطمئنا متفاوت است. دوربین پشتی این گوشی هوشمند بدون حاشیه میزو دوگانه خواهد بود و یک فلش LED بین لنزهای این دوربین قرار خواهد گرفت.

همچنین در زیر این دوربین سنسور تشخیص اثر انگشت به کار گرفته شده که پیش از این در محصولات میزو کمتر سابقه داشته است؛ باید دید آیا شرکت میزو نیز برای رسیدن به یک نمایشگر بدون حاشیه حاضر به حذف دکمه‌ی هوم اختصاصی خود با نام mBack که اکنون چند سالی است در تمام گوشی‌های هوشمند تولیدی این کمپانی به کار گرفته شده، خواهد بود؟

بر اساس شایعات این گوشی هوشمند بدون حاشیه میزو، Mblu Zero نام خواهد شد؛ به علاوه مدیر اجرایی این شرکت نیز صحت تصویر رندر منتشر شده را تکذیب کرده اما در مورد نامی که شایعه شده اظهار نظر ویژه‌ای نکرده است. در مجموع به نظر نمی‌رسد این نام بر روی محصول نهایی میزو قرار گیرد.

اگر همان‌طور که مدیر اجرایی میزو گفته این محصول برای سال 2018 آماده شود، بنابراین تا آن زمان مطمئنا چند خبر افشاگری دیگر از این گوشی بدون حاشیه میزو منتشر خواهد شد که ما با سرعت هرچه تمام‌تر آن‌ها را برای شما آماده خواهیم کرد، بنابراین با تکراتو همراه باشید.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر