;
coinex

لپ تاپ‌های جدید مجهز به ویندوز 10 اس مایکروسافت با قیمت مناسب

لپ تاپ های جدید مایکروسافت

شرکت آمریکایی مایکروسافت (Microsoft) در کنفرانس ایگنایت (Ignite) از چهار لپ تاپ جدید رونمایی کرد که همگی از سیستم عامل ویندوز 10 اس (Windows 10 S) استفاده کرده و برای استفاده کارمندانی که به صورت مستقیم با مشتریان برخورد دارند، ساخته شده است.

لپ تاپ‌های جدید مجهز به ویندوز 10 اس مایکروسافت

این لپ تاپ ها که در راستای پروژه Office 365 این شرکت طراحی و ساخته شده اند، از محصولات تولیدی شرکت های ایسر (Acer)، اچ پی (HP) و لنوو (Lenovo) هستند.

لپ تاپ های جدید مایکروسافت : ایسر

شرکت ایسر دو نمونه لپ تاپ مجهز به ویندوز 10 اس را در این بین به خود اختصاص داده که قرار است در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی (سال 2017 میلادی) به بازارهای جهانی عرضه گردد. این دو لپ تاپ که در رده نمونه های باریک قرار دارند، شامل مدل های Acer Aspire 1 و Acer Swift 1 هستند.

لپ تاپ 1 Acer Aspire یک نمونه مجهز به صفحه نمایش 14 اینچی بوده و از سیستم عامل ویندوز 10 اس استفاده می کند. این لپ تاپ با قیمتی در حدود 300 دلار (معادل 1 میلیون و 200 هزار تومان با احتساب دلار 3.900 تومانی در زمان نگارش) به فروش خواهد رسید. دومین نمونه ایسر نیز که Acer Swift 1 نام دارد با استفاده از صفحه نمایش 13 اینچی، قیمتی در حدود 350 دلار (معادل 1 میلیون و 400 هزار تومان) خواهد داشت.

لپ تاپ های جدید مایکروسافت : اچ پی

شرکت اچ پی نیز با نمونه 14 اینچی استریم 14 پرو (Stream 14 Pro) در این بین حضور داشت. این لپ تاپ احتمالا اولین نمونه مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 اس بوده که قرار است در ماه آینده و با استفاده از یک صفحه نمایش 14 اینچی و قیمت پایین 275 دلار (معادل 1 میلیون و 70 هزار تومان) راهی بازارهای جهانی گردد.

لپ تاپ های جدید مایکروسافت

لپ تاپ های جدید مایکروسافت : لنوو

آخرین لپ تاپ معرفی شده در این کنفرانس یک نمونه جدید از شرکت لنوو با نام V330 بود که به احتمال زیاد در ماه فوریه سال آینده میلادی (سال 2018 میلادی) و با قیمتی در حدود 350 دلار (معادل 1 میلیون 400 هزار تومان) در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

سیستم عامل ویندوز 10 اس

با توجه به اینکه لپ تاپ ‌ها، نمونه هایی کوچک با قابلیت مدیریت و پیکر بندی و حمل ساده هستند، تجهیز به سیستم عامل ویندوز 10 اس میزان ایمنی آنها را بالتر برده و از هجوم بد افزارها و حملات سایبری به آنها جلوگیری خواهد کرد. بنا بر اعلام شرکت مایکروسافت، سیستم عامل ویندوز 10 اس قابلیت‌های امنیتی بالاتری نسبت به گذشته داشته و از سیستم تشخیص هویت ابری (Cloud Base Identity) و مدیریت با استفاده از سیستم Azure Active Directory و Microsoft Intune درجه امنیت بالاتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

 

منبع : Techradar

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر